Wartość sprzedaży bezpośredniej wzrosła dzięki kosmetykom

Gospodarka

Wartość sprzedaży bezpośredniej wzrosła dzięki kosmetykom

W 2017 r. obroty sektora sprzedaży bezpośredniej wyniosły 3,3 mld zł, oznacza to wzrost o 4,6 proc. rok do roku. Z danych Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej wynika, że 56 proc. stanowiły kosmetyki, a 92 proc. transakcji zrealizowano indywidualnie.

W 2017 r. zawarto 37,6 mln transakcji sprzedaży bezpośredniej. 92 proc. z łącznej kwoty 3,3 mld zł obrotów zapewniła sprzedaż indywidualna, pozostałą część natomiast sprzedaż grupowa.

Handel kosmetykami stanowił 56 proc. wartości rynku, zmniejszając się w skali roku o 4 pkt proc.

Źródło: wirtualnemedia.pl

Foto: Pixabay