Sieć handlowa Stokrotka podpisała umowę z P.P.H.U. „J.R.T.W.M. – Krawczyk” spółką jawną, regulującą przejęcie detalicznej sieci 9 sklepów spożywczych, działających dotychczas w województwie mazowieckim. Realizacja transakcji planowana jest do końca 2021 roku, po ziszczeniu się przewidzianych w umowie warunków, w tym uzyskania zgody UOKiK.
Przedmiotem umowy jest przejęcie działalności obejmującej 9 sklepów prowadzonych w okolicach Warszawy, w których pracuje około 170 pracowników, ze sprzedażą w 2020 roku ponad 20 mln euro; a także 6 nieruchomości, w których prowadzone są sklepy.
Stokrotka to sieć sklepów spożywczych, która na koniec 2020 roku posiadała ponad 700 sklepów: własnych i franczyzowych. Od 2018 roku należy do handlowej grupy Maxima.
– Podpisanie tej umowy umacnia pozycję Stokrotki na ważnym dla nas, mazowieckim rynku. Idealnie wpisuje się w konsekwentnie realizowaną przez nas strategię; dotarcia z ofertą wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach do szerokiego grona nowych Klientów. Lokalizacje te, pozwolą nam budować siłę naszej marki w nowych dla Stokrotki miastach – mówi Arunas Zimnickas, Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu Stokrotka Sp. z o.o.
– Koncentrujemy się na ekspansji na polskim rynku, którą realizujemy poprzez szybki wzrost organiczny oraz przejęcia mniejszych sieci handlowych, które dobrze wpisują się w model biznesowy Stokrotki – mówi Mantas Kuncaitis, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Maxima Grupė.