Netto dołącza do akcji „Czysta klamka”

Detal/Hurt

Netto dołącza do akcji „Czysta klamka”

Sieć handlowa Netto nieustannie troszczy się i dba o komfort klientów oraz pracowników sieci. Kontynuując swoje działania, dyskonter dołączył do akcji „Czysta klamka”, promując bezpieczne dostawy, a także nawyki, umożliwiające walkę z COVID-19. W ramach tej inicjatywy, gazetki z ofertą Netto są dostarczane do konsumentów zgodnie z najwyższymi standardami sanitarnymi.

Aby dodatkowo zwiększyć ochronę swoich klientów, Netto dołączyło do inicjatywy „Czysta klamka”, której celem jest popularyzacja prozdrowotnych nawyków w zakresie dbania o higienę wspólnych przestrzeni użytkowych, m.in. klatek i skrzynek pocztowych. Kolporterzy gazetek Netto są wyposażeni w maseczki, rękawiczki ochronne i środki dezynfekujące, a materiały dostarczają, przestrzegając najwyższych norm bezpieczeństwa. Ponadto, w ramach akcji, doręczyciele wszelkiego rodzaju przesyłek są zachęcani do dezynfekcji wszystkich klamek oraz przycisków domofonów, a także skrzynek, do których dostarczają materiały.

– W ostatnich miesiącach nasze życie uległo zdecydowanej zmianie i odnosi się to również do realiów zakupowych – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Branża handlowa stanęła przed trwającym wciąż wyzwaniem, aby zapewnić swoim klientom możliwe najwyższy stopień bezpieczeństwa. W Netto od samego początku traktujemy to zadanie priorytetowo. Wiemy, jak ważne jest przestrzeganie zasad higieny w obecnej sytuacji, dlatego przystąpiliśmy do akcji „Czysta klamka”, by zwiększyć skalę naszych działań prozdrowotnych i pomagać budować świadomość, na temat tego, jak przestrzeganie prostych procedur może pomóc w walce z wirusem – dodaje.

Akcja “Czysta klamka” jest realizowana od drugiej połowy marca 2020 z inicjatywy Rady ds. Rynku Direct Mail przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB. Poza dostawcami, firmami zlecającymi dostawy oraz administratorami osiedli udział w niej mogą wziąć także wszystkie osoby i firmy, które pragną zatroszczyć się o bezpieczeństwo otoczenia.