Zielona przyszłość handlu

Wydarzenia

Zielona przyszłość handlu

Trwa III Kongres Nowoczesnej Dystrybucji. To prestiżowe wydarzenie z udziałem 18 międzynarodowych sieci handlowych w Polsce, których prezesi – jako prelegenci – wyznaczą strategiczne kierunki działania na najbliższe lata. Patronat nad kongresem objął “Poradnik Handlowca”.

Dzisiaj, w drugim dniu kongresu prelegenci i uczestnicy zajmują się przede wszystkim możliwościami działań ekologicznych w handlu. Będzie można wziąć udział, m.in. w debacie odbywającej się pod hasłem „Zielona przyszłość sektora handlowego”. Poruszone w niej zostaną na przykład zagadnienia dotyczące łańcuch wartości i proekologiczne podejście branży retail do zielonego trendu. Ważnym wydarzeniem będzie również wykład i dyskusja o Zrównoważonej konsumpcji i zmianach nawyków żywieniowych, które mają się przyczynić do ograniczanie strat żywności. Prelegenci poruszą też kwestie związane z eksploatacją powierzchni magazynowych w kontekście efektywności energetycznej i dbałości o środowisko. Równie ciekawie zapowiada się dyskusja na temat Czy tradycyjny handel nie jest bardziej ekologiczny niż e-comommerce?

Na koniec intensywnego drugiego dnia kongresu goście będą mogli wziąć udział w debacie na temat: „Pracownik i rynek pracy w polskim handlu”. Poruszone w niej zostaną najważniejsze problemy dla branży dotyczące pracowników i rynku pracy i jego koncentracja na klienta związane z ich lojalnością (relacje Human to Human). Dużym zainteresowaniem z pewnością będzie się cieszyły także kwestie związane z  poszerzeniem kompetencji i budowanie wyzwania z perspektywy pracownika. Prelegenci wraz ze słuchaczami będą szukać odpowiedzi na pytanie. Jak usprawnić i zmaksymalizować procesy organizacyjne podczas pracy zdalnej

Wczoraj liderzy branży podjęli problematykę wyzwań przyszłości, jakimi są: nowe technologie i transformacja cyfrowa, rozwój sektora FMCG, rola CEOs w zrównoważonym biznesie oraz perspektywy współpracy sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji.

Kongres stanowi przestrzeń, w której ponad 100 Kupców, Category Managerów i Dyrektorów Handlowych sieci będzie prowadzić rozmowy z producentami o zasadach współpracy z sieciami. Kongres to platforma do dialogu z przedstawicielami rządu i administracji państwowej, wymiany doświadczeń z liderami rynku, dyskursu z wybitnymi ekspertami oraz nawiązania trwałych relacji z partnerami biznesowymi.

Źródło: inf. prasowa

Przeczytaj także: Ruszył III Kongres Nowoczesnej Dystrybucji