Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 r. były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas których z oferty formatu skorzystało prawie 36 tys. klientów. Tego lata w Polskę, podobnie jak rok temu, ruszyło 6 mobilnych sklepów.
– Największym atutem mobilnej Żabki jest elastyczność tego formatu. Sklep jest montowany na czas eventu i demontowany po jego zakończeniu, dzięki czemu łatwo i sprawnie możemy przemieszczać się z nim po całej Polsce. Natomiast dzięki zastosowaniu zmiennych, łatwo adaptowalnych elementów wyposażenia, asortyment w mobilnych Żabkach podczas kolejnych eventów jest dobierany indywidualnie, na podstawie profilu wydarzenia oraz profilu klienta. Uczestnikom koncertów jesteśmy w stanie zapewnić bogaty wybór ciepłych przekąsek z oferty Prosto z pieca, uczestnikom festiwali – asortyment dań gotowych naszych marek własnych oraz akcesoria przydatne na polu namiotowym, a w gorące dni – ofertę lodów i napojów. Niezależnie od lokalizacji, priorytetem jest dla nas szybkość obsługi i jakość oferowanych produktów – mówi Aldona Kupracz, Head of Range Floor and Space Management w Żabka Polska.
Tylko w zeszłym sezonie w mobilnych sklepach Żabka sprzedała ponad 7 tys. hot dogów amerykańskich, ponad 3,6 tys. kubków z lodem, ponad 3,6 tys. panini z kurczakiem i blisko 3,5 tys. butelek wody mineralnej.
źródło: Biuro prasowe Żabka Polska
fot. Materiały prasowe Żabka Polska