Właśnie ruszyła kampania lojalnościowa Stokrotki

Franczyza

Właśnie ruszyła kampania lojalnościowa Stokrotki

Stokrotka rozpoczęła nową kampanię lojalnościową dla swoich klientów. Tym razem będzie można zgromadzić kuchenne naczynia znanej włoskiej firmy Pagnossin. Akcja potrwa do 23 marca przyszłego roku.

Akcja „Włoski design w Twojej kuchni” polega na wydawaniu klientom znaczków Pagnossin za dokonanie jednorazowych zakupów za kwotę min. 30 zł lub jej wielokrotność (30 zł = 1 znaczek, 60 zł = 2 znaczki itd.). Dodatkowe znaczki będzie można także otrzymać, kupując produkty oferowane w specjalnej promocji pod nazwą „Ekstra znaczek”.

Stokrotka we współpracy z włoską firmą przygotowała zestawy ceramicznych naczyń kuchennych, m.in. talerze na zupę, obiadowe, deserowe, miski do sałaty.

Przekazując kasjerowi 1 Kartę Kolekcjonerską wypełnioną odpowiednią liczbą znaczków Pagnossin (40, 50 lub 60), klient nabywa prawo do zakupu produktu tej marki za 1 grosz. Naczynia można nabyć także po uzbieraniu połowy ilości znaczków, w promocyjnych cenach.

Produkty można znaleźć w sklepach Stokrotka na specjalnie przygotowanych ekspozytorach. Akcja będzie promowana w gazetkach reklamowych sieci, na materiałach dostępnych w sklepach oraz w social mediach.

źródło: informacja prasowa