Jeszcze przez dwa dni, do 16 października, przedsiębiorcy mają okazję przeprowadzić dziesiątki rozmów, na podstawie których zdecydują o wyborze najlepszego partnera do współpracy. „Poradnik Handlowca” objął patronat medialny nad wydarzeniem.
Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki to spotkania biznesowe, 200 konceptów franczyzowych i 7 tysięcy przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem własnej firmy pod znaną marką. Swój pomysł na firmę prezentują tu przedstawiciele znanych marek z kraju i zagranicy, którzy aktywnie szukają przyszłych franczyzobiorców. Odwiedzający mają do wyboru licencje sieci franczyzowych z kilkunastu branż.
Podczas indywidualnych rozmów na stoiskach kandydaci na franczyzobiorców dowiedzą się, co zapewniło sukces rynkowy oferowanego konceptu, jaka jest wymagana kwota inwestycji i na jaki rodzaj wsparcia może liczyć przedsiębiorca decydując się na współpracę z franczyzodawcą. Dzięki temu przyszli franczyzobiorcy mogą porównać konkurencyjne koncepty i wybrać najlepszy dla siebie pomysł na biznes.
źródło: materiały organizatora