Szeroki asortyment świeżych produktów najwyższej jakości, stabilność, zaufanie oraz wysoki poziom obsługi – to aspekty, które docenili Klienci Transgourmet i Selgros Cash & Carry w plebiscytach Laur Klienta oraz Gwiazda Jakości Obsługi. Nagrody te zostały przyznane markom po raz kolejny, co jest dowodem na niesłabnące zaufanie i jakość zarówno usług, jak i oferty dla Klientów profesjonalnych, hurtowych i detalicznych.
Laur Klienta to plebiscyt o ogólnopolskim zasięgu, w którym to konsumenci wybierają najpopularniejsze i najlepsze produkty oraz usługi w poszczególnych kategoriach. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów oddanych na firmy, które cieszą się zaufaniem oraz oferują najwyższą jakość. Gwiazdy Jakości Obsługi przyznawane są markom wyróżniającym się na rynku pod względem poziomu usług i obsługi klienta.
– Wszystkie wyróżnienia są dla nas niezwykle cenne, bo są wyrazem uznania naszych Klientów dla pracy wkładanej w ciągłe udoskonalenie procesu zakupowego i dostaw. Nagrody napawają nas dumą tym bardziej, że są nam przyznawane kolejny rok z rzędu, co pokazuje niesłabnące zaufanie do Transgourmet i Selgros Cash & Carry. Naszym priorytetem jest bycie partnerem dla naszych Klientów i ciągłe odpowiadanie na ich indywidualne potrzeby – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Transgourmet i Selgros Cash & Carry otrzymały nagrody:
- Laur Klienta w kategorii Sieci Hurtowni Handlowych dla Selgros Cash & Carry,
- Gwiazda Jakości Obsługi za jakość, solidność i zaufanie dla Selgros Cash & Carry,
- Laur Klienta w kategorii Dystrybutorzy z segmentu HoReCa dla Transgourmet i Selgros