Stokrotka rozpoczęła nową kampanię employer brandingową

Detal/Hurt

Stokrotka rozpoczęła nową kampanię employer brandingową

09 czerwca 2022

Stokrotka rozpoczęła nową kampanię employer brandingową pod hasłem Dobre miejsce. Sieć przybliża w ten sposób swoją ofertę dla pracowników. Jej ważnym aspektem jest stabilność oraz możliwość rozwoju i awansu wewnętrznego.

Dobre miejsce to nowe hasło, które będzie promowało Stokrotkę jako stabilnego i atrakcyjnego pracodawcę. Nowa komunikacja opiera się na trzech filarach: stabilności, możliwości rozwoju i dobrych relacjach. Warto podkreślić, że kierunek dla hasła wskazali sami pracownicy, którzy w zrealizowanych badaniach wymieniali te trzy elementy jako szczególnie ważne dla nich aspekty pracy w Stokrotce.

– W naszej kampanii chcemy pokazać, że rozumiemy potrzeby pracowników i jesteśmy dobrym miejscem do ich realizacji. Dlatego w czasie przygotowań do nowych działań employer brandingowych przeprowadziliśmy badania i wywiady, które miały na celu określenie oczekiwań pracowników w poszczególnych obszarach funkcjonowania Stokrotki. Opierając się w naszej kampanii na prawdziwych historiach, jesteśmy autentyczni, a także pokazujemy Stokrotkę oczami pracowników – jako miejsce, które oferuje stabilność i możliwość rozwoju – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

W kampanii Stokrotka to dobre miejsce wzięli udział pracownicy sklepów, magazynów i centrali Stokrotki. Nowe materiały graficzne oparte na żółtych kolorach odzwierciedlają pozytywną, ciepłą atmosferę firmy oraz panujące w niej dobre relacje. Nowe materiały employer brandingowe będą wykorzystywane w działaniach rekrutacyjnych m.in. w kampaniach w social mediach i serwisach rekrutacyjnych oraz w komunikacji wewnętrznej.

– Naszym priorytetem jest budowanie pozytywnych relacji z pracownikami opartych na wzajemnym zaufaniu, dotrzymywaniu zobowiązań i wsparciu w rozwoju. Dlatego od początku opieramy współpracę na stabilnych warunkach zatrudnienia i umowie o pracę. Bardzo ważne jest dla nas, by Stokrotka była również miejscem atrakcyjnym pod względem możliwości rozwoju. Dlatego istotne są dla nas szkolenia pracowników i tworzenie możliwości awansu – obecnie 80% kierowników w Stokrotce zajęło to stanowisko w ramach awansu wewnętrznego, a tylko w 2021 roku awansowanych zostało ponad 860 osób – dodaje Raganowicz.

Stokrotka już od 28 lat z sukcesem funkcjonuje na polskim rynku handlowym, mając ponad 800 sklepów na terenie całego kraju. Firma prowadzi działalność w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, mając na uwadze tworzenie stabilnego miejsca pracy z realną szansą na rozwój i awans dla ponad 11 tysięcy pracowników.

źródło: Stokrotka