Legendarny duet reprezentantów Polski – Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny zostali ambasadorami marki DrWitt, należącej do portfolio Grupy Maspex.
Duet polskich piłkarzy występujących obecnie w barwach FC Barcelony został twarzą kampanii napojów izotonicznych od marki DrWitt pod hasłem „BE A LEGEND”. By zostać bohaterem kibiców czasem wystarczy jeden gol, jeden udany rzut, jeden wygrany bieg. By dać im radość i przez chwilę cieszyć się chwałą. Ale to za mało, by zostać legendą. Na status idola pokoleń trzeba pracować latami. Strzelić setki goli, oddać tysiące celnych rzutów, zaliczyć dziesiątki udanych startów. O zostaniu legendą nie decyduje jeden sukces, ale jego powtarzalność i utrzymywanie się na szczycie przez lata. I choć wciąż jeszcze grają, to na takie miano wśród kibiców na pewno zapracowali sobie Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny, jedni z najwybitniejszych reprezentantów Polski w historii i nowi ambasadorzy marki DrWitt.
– Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego nikomu nie trzeba przedstawiać. To wybitni sportowcy i osobowości, których rozpoznawalność wykracza daleko poza świat futbolu. W Polsce trudno znaleźć kogoś, kto ich nie zna. Lista ich trofeów i rekordów jest imponująca, ale to mistrzowie nie tylko na boisku. Doskonale wpisują się w przesłanie naszej kampanii „BE A LEGEND”. Rynek produktów funkcjonalnych dynamicznie rośnie i wspomaga trend zdrowego stylu życia. Jako lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rumunii i w Bułgarii jesteśmy aktywni także w segmencie napojów funkcjonalnych. Rozwój marki DrWitt jest dla nas naturalnym krokiem – mówi dr Krzysztof Pawiński, CEO Grupy Maspex.
– Profesjonalny sport to nie tylko talent, ale przede wszystkim codzienna, ciężka praca, poświęcenie i dbałość o każdy detal. Kluczowe znaczenie ma zarówno intensywny trening, jak i odpowiednia regeneracja – a w tym procesie niezbędne jest właściwe nawodnienie organizmu. Jako sportowiec zawsze stawiam na jakość i sprawdzone rozwiązania, które wspierają mnie w osiąganiu najlepszych wyników.
– DrWitt to marka, która doskonale rozumie potrzeby aktywnych osób. Należy do portfolio Grupy Maspex – największej polskiej firmy spożywczej i jednej z największych w tej części Europy, co stanowi gwarancję owocnej współpracy oraz najwyższej jakości produktów, które wpisują się w wymagania profesjonalnego sportu – powiedział Robert Lewandowski, ambasador marki DrWitt.
– Wiele dróg prowadzi na szczyt. Moja była pełna wyzwań, ale zawsze przyświecało mi marzenie, by grać w najlepszych europejskich klubach i rywalizować z najlepszymi piłkarzami na świecie. Wiem, że w sporcie talent i ciężka praca to nie wszystko – równie ważna jest strona mentalna, charakter, determinacja, nastawienie i osobowość. Cieszę się, że mogę być ambasadorem marki, która wspiera tych, którzy aktywnie dążą do bycia najlepszą wersją siebie – zarówno w sporcie, jak i poza nim – powiedział Wojciech Szczęsny, ambasador marki DrWitt.
źródło: Maspex
oprac.: K. Walkowiak