Retail Summit 2016 za nami. Tegoroczna edycja była inna pod każdym względem! Prawie 1100 uczestników z 432 firm! Obecność podczas Kongresu i Gali Retailer of the Year 2015 przedstawicieli:
– 63 sieci handlowych (w tym 10/10 największych sieci w Polsce), dystrybutorów i e-sklepów
– 132 producentów FMCG
– prawie 200 firm świadczących usługi wsparcia dla sektora handlu;
potwierdziła pozycję wydarzenia – największego i najbardziej reprezentatywnego spotkania sektora handlu w Polsce!
W agendzie wydarzenia pojawiły się zarówno wystąpienia większej niż dotąd liczby gości zagranicznych ale również panele dyskusyjne pozwalające na spojrzenie na tematy z różnych perspektyw, wystąpienia w formule dostawca-klient dające okazję do analizy realnych wyzwań i wprowadzonych rozwiązań oraz oczywiście indywidualne wystąpienia ekspertów w ramach 5 równoległych sesji tematycznych. W tym roku do 4 sesji powtarzanych rok do roku (Rynek detaliczny, hurtowy i dystrybucja; Zakupy, sprzedaż i marka własna; Shopper marketing, category & brand management; Łańcuch dostaw) dołączyła nowa pozycja w agendzie Kongresu – sesja Futurology, podczas której rozmawialiśmy o technologiach i innowacjach otwierających nowe możliwości dla sektora handlu.
“Poradnik Handlowca” był patronem medialnym wydarzenia.