Znamy już wyniki konsumenckiego badania produktów przeprowadzonego pod koniec 2013 r. w ramach programu „FRoSTERZY”. W ciągu 52 dni trwania akcji przedstawiciele firmy FRoSTA przejechali 7500 km i wykonali 821 telefonów, aby dostarczyć 536 finalistom z całej Polski zestawy z nowościami, którymi mogli się oni podzielić z 1072 przyjaciółmi i wspólnie zrecenzować.
Zakończyła się I. edycja ogólnopolskiego programu firmy FRoSTA, zachęcającego konsumentów do podzielenia się opinią o nowościach produktowych tej marki, wprowadzonych do sprzedaży w 2013 r. Do pierwszego etapu akcji mogli zgłaszać się mieszkańcy Trójmiasta, Warszawy, Poznania, Krakowa i Aglomeracji Śląskiej. 1 października FRoSTA uruchomiła na Facebook’u specjalną aplikację konkursową „FRoSTERZY”. Następnie, spośród 2235 użytkowników aplikacji wytypowała 536 uczestników, którzy wraz z dwójką wskazanych przez siebie znajomych zostali zakwalifikowani do udziału w testowaniu produktów.
FRoSTERZY otrzymali łącznie 1608 pakietów z produktami FRoSTY z kurczaka – jeden zestaw dla siebie i dwa dodatkowe, którymi mieli za zadanie podzielić się z przyjaciółmi. Wśród testowanych produktów znalazły się mrożone, panierowane produkty z kurczaka: Fingersy, Stripsy oraz Chicken de lux zapiekane z sosami. Po wypróbowaniu produktów ze znajomymi, przyjaciółmi i rodziną, na przyjęciach i w domu, uczestnicy programu wystawili im swoje recenzje. Zamieścili za pomocą aplikacji online niemal 1,5 tys., bo aż 1456 opinii na temat nowości produktowych FRoSTY.
– Bardzo cieszy nas, że akcja spotkała się z tak dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem konsumentów z całej Polski – mówi Paulina Owczarek z firmy FRoSTA, pomysłodawczyni i koordynatorka programu „FRoSTERZY”. – W testowaniu wzięło udział 132 mieszkańców Warszawy, 119 z Aglomeracji Śląskiej, 116 z Poznania, 88 z Krakowa oraz 81 z Trójmiasta. Po przemnożeniu tych liczb przez trzy (uczestnicy zapraszali do zabawy dwójkę znajomych) otrzymamy informacje na temat całkowitego zasięgu akcji. Udało nam się zebrać niezwykle cenne informacje od konsumentów na temat tego, jak oceniają oni nasze nowości, które produkty z kurczaka najbardziej przypadły im do gustu i dlaczego. Planujemy powtórzyć akcję i zorganizować kolejną edycję badania konsumenckiego w 2014 roku.