POLOmarket z godłem promocyjnym „Teraz Polska”

Detal/Hurt

POLOmarket z godłem promocyjnym „Teraz Polska”

Polska sieć supermarketów POLOmarket kolejny rok z rzędu otrzymała godło promocyjne „Teraz Polska”. W tym roku, w XXX jubileuszowej edycji Konkursu sieć otrzymała godło „Teraz Polska” w kategorii Usługi. W ciągu 23 lat sieć urosła do 280 nowoczesnych supermarketów, generując ponad 2,5 mld zł sprzedaży netto rocznie i zatrudniając blisko 6 tys. pracowników. Rok 2019 był dla POLOmarketu rekordowym na przestrzeni ostatnich lat pod względem sprzedaży i rentowności, przy jednoczesnym zachowaniu niezmiennie wysokiej płynności finansowej i bardzo niskim zadłużeniu.

Sieć POLOmarket od podstaw zaprojektowała i wprowadziła kilkaset nowych marek do swojego portfela, wzmocniła kategorię artykułów świeżych, która generuje obecnie ponad 50% sprzedaży, a także zmodernizowała i rozwinęła sklepy w oparciu o nowy koncept, wykorzystujący nowoczesne, wygodne dla klientów i proekologiczne technologie.

W 2020 roku sieć nie zwalnia tempa i dużo inwestuje. Na początku br. POLOmarket rozpoczął inwestycję w trzecie nowoczesne centrum logistyczne w Swarożynie na północy Polski. Jako jedna z pierwszych w Polsce sieci supermarketów wprowadziła w kwietniu usługę „zamawiaj w aplikacji i odbieraj w sklepie”. Usługa obejmuje wszystkie sklepy sieci oraz cały asortyment i dostępna jest dla kilkuset tysięcy użytkowników aplikacji POLOmarket. Usługa ta, w połączeniu z innymi dużymi projektami informatycznymi, czyli rozpoczętym wdrożeniem systemu SAP S/4 HANA for Retail, jak i już wdrożonym z sukcesem SAP HR, potwierdza konsekwencję w realizacji strategii transformacji cyfrowej sieci. Inwestycje te pozwolą przyspieszyć rozwój sieci i zwiększyć konkurencyjność marki POLOmarket na rynku.