Oreo partnerem podcastu „Co powie tata?”. Marka wspiera przyjazne ojcostwo

Aktualności

Oreo partnerem podcastu „Co powie tata?”. Marka wspiera przyjazne ojcostwo

22 września 2023

Stereotypy dotyczące ojcostwa mogą być bardzo ograniczające i nie oddawać różnorodnych, ewoluujących ról, jakie ojcowie odgrywają w życiu swoich dzieci. Dzięki Oreo to przekonanie odchodzi w zapomnienie. Marka od lat prowadzi szereg aktywacji z okazji Dnia Ojca, a w tym roku została partnerem cyklu podcastów „Co powie Tata?”. Celem podjętej współpracy jest promowanie inkluzywnego podejścia do roli ojców oraz relacji na linii tata-dziecko.

 „Tata” znaczy tyle samo, co „mama”

„Co powie Tata” to efekt współpracy Oreo oraz Onet Rodzina, w którego skład wchodzi między innymi sfera taty, będąca głosem zaangażowanych mężczyzn w nowoczesny model rodziny. Kampania zachęca ojców do aktywnego udziału w wychowaniu dzieci, które jest tak samo ważne, jak matek. W ten sposób przypomina mężczyznom o korzystaniu z urlopów tacierzyńskich oraz świadomego spędzania czasu z dziećmi.

Męska opowieść o pozytywnym ojcostwie

Podcast’y dedykowane są doświadczonym ojcom, jak i tym, którzy dopiero zaczynających swoją przygodę z tacierzyństwem. Do odcinków zapraszani są nie tylko znani ojcowie, ale również ich pociechy, by z perspektywy dwóch pokoleń, pokazać, jak ważne jest budowanie relacji na linii tata-dziecko. To platforma, która tworzy przestrzeń na męską opowieść o pozytywnym ojcostwie w świecie, w którym więź ojca z dzieckiem jest często pomijana lub traktowana stereotypowo.

– Cieszymy się, że marka Oreo coraz mocniej angażuje się w tematykę tacierzyństwa. Inicjatywy podejmowane z okazji Dnia Ojca od lat cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Dlatego naturalne było dla nas podjęcie kolejnych kroków wspierających ojców oraz nawiązanie partnerstwa z redakcją Onet. Jesteśmy dumni, że dzięki swoim kampaniom możemy walczyć z utartymi schematami i umniejszaniu roli ojców w wychowaniu dziecka. Poprzez swoje działania pragniemy pokazać, że ojcostwo to bardzo satysfakcjonująca podróż, która wiąże się zarówno z wyzwaniami, jak i chwilami wielkiego spełnienia. To rola, która może mieć trwały wpływ na rozwój i samopoczucie dziecka – podkreśla Milena Misiewicz, Brand Manager Oreo.

 źródło: Big Picture
Oprac.: Klaudia Walkowiak