Orbit i Snickers na „Najpiękniejszej Domówce Świata” – 26. Pol’and’Rock Festival

Producenci

Orbit i Snickers na „Najpiękniejszej Domówce Świata” – 26. Pol’and’Rock Festival

27 lipca 2020

  • #Mars Wrigley
  • #Orbit
  • #Snickers

Marki Orbit® i Snickers® zostały sponsorami 26. Pol’and’Rock Festival. W tym roku, aby zmniejszyć ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa, jeden z największych festiwali w Europie, przeniesie się do świata online. „Najpiękniejsza Domówka Świata” będzie transmitowana na żywo w sieci, w dniach 30.07-1.08.2020 i będzie wspierana działaniami marketingowymi skierowanymi do konsumentów.

#domowkazeSnickers

„Bądź sobą na domówce” to hasło przewodnie marki w ramach festiwalu. Koncerty i spotkania będą transmitowane ze studia telewizyjnego, a w wydarzeniu na żywo będzie mogła uczestniczyć tylko ograniczona liczba osób. Wśród nich znajdą się miłośnicy batonów Snickers® – laureaci konkursu zorganizowanego na profilu FB ZjedzBatonaSnickers, którzy w pomysłowy i oryginalny sposób odpowiedzieli na pytanie „Kiedy jestem głodny/głodna na domówce, to…”. ZjedzBatonaSnickers.

W nawiązaniu do kultowego hasła Snickersa® marka ma nadzieję, że „głód wrażeń” będzie towarzyszył wszystkim uczestnikom od pierwszej do ostatniej minuty festiwalu.

#usmiechzOrbit

Obecny na wydarzeniu Orbit® zapewni równie ciekawe atrakcje, w tym bicie rekordu na Największy Uśmiech Świata. Marka, która od lat popularyzuje wiedzę na temat prawidłowej higieny jamy ustnej, tym razem chce zachęcić do dzielenia się uśmiechem w social mediach. Najbardziej kreatywne zdjęcia oznaczone hasztagiem #usmiechzOrbit, zostaną nagrodzone pakietem gum do żucia w specjalnym, spersonalizowanym opakowaniu. Udostępniane zdjęcia będą także wykorzystane do stworzenia wspólnej mozaiki, która zostanie zaprezentowana na finale Pol’and’Rock, wraz z krótkim filmem o tym, jak Orbit dzieli się uśmiechem z uczestnikami festiwalu.

W Orbitowe działania zostaną zaangażowane także Nadia i Adrianna, które prowadzą kanał BEKSY na YouTube. Dziewczyny, z ogromną dawką uśmiechu oraz pozytywnej energii, będą odkrywały zalety festiwalu w wersji online i relacjonowały na żywo, jak bawią się na własnej domówce.

Marka Orbit®, która od 2019 r. aktywnie współpracuje ze środowiskiem esportu wie, że nieodłącznym elementem zabawy są także gry, dlatego postanowiła zaangażować e-sportowców do rozegrania turnieju FIFA. Gracze zorganizują swój własny konkurs, którego zwycięzcy, razem z nimi, będą mieli okazję zagrać o Puchar Domówki by Orbit. Całe wydarzenie odbędzie się w studio, a w trakcie festiwalu, zobaczymy relację z miejsca rozgrywek w formie filmiku.