Carrefour Polska finalizuje gruntowny remodelling swojego hipermarketu zlokalizowanego w Centrum Handlowym Atrium Targówek. W nowym sklepie, w myślę globalnego trendu kompaktyzacji formatu hipermarketów, zmniejszono oraz przemodelowano salę sprzedaży, aby ułatwić klientom logistykę oraz podnieść komfort zakupów. Sieć zadbała też o zwiększenie ekspozycji rozbudowanej oferty produktów oraz widoczności super ofert promocyjnych i cenowych. Celem wprowadzonym zmian jest odpowiedź na zmieniające się potrzeby wielkomiejskich konsumentów, transformację pokoleniową oraz najnowsze trendy zakupowe.
Kompaktyzacja hipermarketów, czyli zmniejszanie ich powierzchni, przy zachowaniu kluczowych przewag nad sieciami dyskontowymi, to jeden z wiodących trendów na światowych rynkach handlowych oraz kluczowy element nowej strategii Carrefour w Polsce. Hipermarket tej sieci w Centrum Handlowym Atrium Targówek, który powstał w 1998 roku, jest właśnie poddawany kompleksowej przebudowie połączonej z remodellingiem.
Na powierzchni 8 200 m2 (zmniejszonej o ok. 1/4) zaoferuje on swoim klientom wybór ponad 50 000 produktów. W swoim nowym wielkomiejskim koncepcie 2.0, Carrefour stawia na dodatkowe ekspozycje produktów w niskich cenach.
Szeroki wybór i stała oferta w ramach konceptów handlowych
Kluczowym wyróżnikiem nowego Carrefoura na Targówku jest również rozbudowana oferta produktów wraz z wieloma mini konceptami handlowymi, które wyróżniają tą sieć na polskim rynku. Klienci tego hipermarketu mogą wybierać z szerokiej oferty wyrobów tradycyjnych, produktów diet specjalnych i funkcjonalnych, w tym wegańskiej, bezglutenowej, dla diabetyków czy wysokoproteinowej, przez certyfikowany asortyment BIO, aż po pełny wachlarzu smaków Kuchni Świata oraz wybór produktów świeżych.
W nowym sklepie pojawiły się też specjalne strefy tematyczne odpowiadające najnowszym trendom zakupowym z mediów społecznościowych, m.in. strefa z oryginalnymi słonymi i słodkimi przekąskami z odległych krajów, takich jak Emiraty Arabskie, Japonia czy Stany Zjednoczone. Carrefour rozbudowuje także Strefy Produktów Lokalnych, w których umieszcza oryginalne wyroby pozyskiwane od lokalnych piekarzy czy rolników.
Remodelling – większa wygoda, szybsze zakupy, ekologiczny design
Pomimo kompaktyzacji powierzchni, w odnowionym hipermarkecie pozostawiono szerokie, wygodne aleje zakupowe w tradycyjnym układzie. Przy okazji modernizacji zastosowano dodatkowo wystrój i rozwiązania w duchu troski o środowisko naturalne. Sieć postawiła na ekologiczne dekoracje i energooszczędne urządzenia, a także rozszerzyła możliwość zrobienia zakupów do własnych opakowań. Osoby odwiedzające nową placówkę mają do dyspozycji pudełka na żywność i torby wielokrotnego użytku, do których mogą kupić nie tylko warzywa i owoce, ale także pieczywo, wyroby cukiernicze, wędliny czy wyroby garmażeryjne na wagę.
Jak w każdym z hiper- i supermarkecie Carrefour w Polsce, również w zmodernizowanym hipermarkecie w Atrium Targówek przyjmowane będą wszystkie butelki zwrotne bez paragonu. Klienci nowego formatu Carrefour mają również dostęp do wygodnych i nowoczesnych rozwiązań zakupowych, takich między innymi jak kasy samoobsługowe czy usługi Scan&Go – umożliwiająca samodzielne skanowanie zakupów i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie oraz Click&Collect, która pozwala odebrać gotowe i spakowane zakupy internetowe z Punktu Obsługi Klienta sklepu.
źródło: Carrefour Polska
oprac.: K. Walkowiak