Międzychód rozszerza dystrybucję

Aktualności

Międzychód rozszerza dystrybucję

11 grudnia 2014

Międzychód konsekwentnie rozwija dystrybucję swoich przetworów warzywno-owocowych i dań gotowych. Marka obecna jest już w takich sieciach handlowych jak Selgros oraz w sklepach Grupy Eurocash. Na przełomie listopada i grudnia dołączyło do nich ponad 100 supermarketów Piotr i Paweł w całej Polsce.

Międzychód staje przed licznymi wyzwaniami. Firma, mając świadomość silnej konkurencji na rynku spożywczym, od samego początku intensyfikuje działania mające na celu promocję i dystrybucję swoich produktów. Aktywnie buduje swoją rozpoznawalność zdobywając uznanie konsumentów na krajowych i międzynarodowych targach żywności. Międzychodzkie przetwory i dania gotowe promowane są także w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej i prasie handlowej. Firma wspiera również sprzedaż poprzez działania skierowane bezpośrednio do sprzedawców, a także poszerza sieć dystrybucji.

Aktualnie w jej skład wchodzą m.in.: Selgros Cash&Carry, Intermarché, Grupa Eurocash S.A. (Polska Sieć Handlowa „Lewiatan” i Delikatesy Centrum), Chata Polska S.A., SPAR Polska S.A., PSS „Społem”, SŁONECZKO Sp. z o.o., Stokrotka Sp. Z o.o. oraz DINO Polska S.A. Do sieci handlowych dystrybuujących produkty Międzychodu dołączył również Piotr i Paweł S.A.

– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, sukcesywnie budujemy ogólnopolską sieć dystrybucji – informuje Magdalena Kasperczak, Dyrektor Marketingu. – Cieszymy się, że dołączyło do niej ponad sto supermarketów sieci Piotr i Paweł, która ma swoje korzenie w Wielkopolsce. Jesteśmy przekonani, że współpraca ta wiązać się będzie z obustronnymi korzyściami – dodaje.

Międzychód tworzy swoje dania w oparciu o sprawdzone receptury oraz wysokiej jakości warzywa i owoce, pochodzące od lokalnych, zaufanych rolników. Marka oferuje szerokie portfolio produktów: tradycyjne i kompletne dania gotowe, sosy pomidorowe, przetwory warzywne (ketchup i koncentrat pomidorowy), a także dżemy i powidła. Produkty Międzychodu nie zawierają sztucznych dodatków: konserwantów, barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku.

– Zależy nam na tym, by o wszystkich atutach naszych produktów mogło się przekonać jak najwięcej osób – zaznacza Robert Gąsiorek, Dyrektor Generalny. – Międzychód dokłada wszelkich starań, by wciąż poszerzać sieć dystrybucji o kolejne sklepy – zapewnia. Władze firmy mają ambitne plany. Zaznaczają, że w niedalekiej przyszłości przetwory i dania gotowe z Wielkopolski będą dostępne w kolejnych sieciach handlowych. Międzychód ma również dalekosiężne plany eksportowe (m.in. plany dystrybucji na rynki wschodnie).