Mariusz Staszczuk, Dyrektor Sprzedaży Dywizji Lody, Nestlé Polska

Wywiady

Mariusz Staszczuk, Dyrektor Sprzedaży Dywizji Lody, Nestlé Polska

04 maja 2016

„Poradnik Handlowca”: Czy tegoroczne nowości w przypadku firmy Nestlé Schöller objęły w równym stopniu oba rodzaje lodów: impulsowe i familijne?

Mariusz Staszczuk: Na sezon 2016 marka NESTLÉ SCHÖLLER przygotowała wyjątkowe nowości zarówno dla miłośników lodów impulsowych, jak i familijnych oraz lodów gastronomicznych. Marka KAKTUS poszerza swoje portfolio o długo wyczekiwaną nowość – KAKTUS dłuuuga polewka – lody o smaku pomarańczowo-cytrynowym z jeszcze dłuższą kaktusową polewką, tak uwielbianą przez młodych konsumentów. W lodach familijnych marka KAKTUS wprowadza nowy multipack o smaku cytrynowo-jabłkowym z polewką 10 sztuk. Marka KAKTUS przenosi się również do segmentu HoReCa – od tego sezonu będzie można spróbować wyśmienitych lodów KAKTUS pod postacią gałki. Na rynku nie zabraknie również naszych innowacji – w kategorii impuls wprowadzamy rożek Princessa Zebra w wyjątkowym, ciemnym, chrupiącym waflu. Segment lodów familijnych wzbogaciliśmy o kolejny ulubiony przez konsumentów smak lodów NESTLÉ SCHÖLLER 1 l – lody śmietankowe z bakaliami. Dla wielbicieli lodów MANHATTAN przygotowaliśmy zaś nowość – lody śmietankowo-waniliowe 1,4 l, a dla koneserów lodów premium MÖVENPICK mamy edycję limitowaną – MÖVENPICK Biała wanilia – marakuja z kawałkami mango.