Klub żużlowy GKŻ Wybrzeże z logo sieci Moya

Detal/Hurt

Klub żużlowy GKŻ Wybrzeże z logo sieci Moya

Anwim nawiązał współpracę sponsoringową z Gdańskim Klubem Żużlowym Wybrzeże. Logotypy sieci stacji paliw Moya widoczne będą podczas domowych meczów GKŻ na koziołkach reklamowych, bandach wokół toru oraz na stronie internetowej klubu.

Barwy sieci stacji paliw będzie można zobaczyć 11 lipca podczas inauguracyjnego meczu eWinner 1. Ligi żużlowej, podczas którego GKŻ zmierzy się z Unią Tarnów. Transmisję ze spotkania będzie można obejrzeć w stacji Canal +.

GKŻ Wybrzeże to klub z dużymi tradycjami. Powstał w 1945 r., jest trzykrotnym zdobywcą srebrnego i dwukrotnym brązowego medalu drużynowych mistrzostw Polski. W 1965 r. drużyna osiągnęła największy sukces zdobywając tytuł drużynowych mistrzów świata w żużlu. Dziś, po kilkuletnich problemach organizacyjnych, klub wraca na wysoki poziom sportowy. W tym sezonie będzie startował w eWinner 1. Lidze, czyli na drugim poziomie rozgrywkowym, z ambicjami na awans do Ekstraligi.

– Można powiedzieć, że w naszych żyłach płynie benzyna. Określenie to często jest używane w kontekście sportowców motorowych i ogólnie fanów motorsportu. Jesteśmy prawdziwymi pasjonatami nie tylko w biznesie. Niemal każdy z nas lubi samochody, chce wiedzieć, co w motoryzacyjnej trawie piszczy i interesuje się sportami motorowymi. Dlatego z wielką przyjemnością przystąpiliśmy do współpracy z GKŻ Wybrzeże. Żużel jest to narodowy sport Polaków, a gdański klub – z bogatymi tradycjami, ma dużą chęć awansowania w najbliższym sezonie na najwyższy szczebel rozgrywek – czyli do Ekstraligi. Wszyscy zatem kierujemy nasze myśli na północ Polski i będziemy trzymać kciuki za GKŻ – mówi Filip Puchalski, dyrektor ds. operacyjnych Moya, członek zarządu Anwim S.A.