Handel nie boi się lockdownu

Gospodarka

Handel nie boi się lockdownu

Z badania przeprowadzonego przez Keralla Research dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor wynika, że 68% przedstawicieli mikro, małych i średnich firm jest przygotowanych na kolejny lockdown. Najlepiej  swoje możliwości ocenia handel, gdzie aż 77% respondentów przyznaje, że jest gotowa na obostrzenia.

Wpływ na możliwości adaptacyjne firmy ma między innymi skala biznesu. Z badania wynika, że w grupie podmiotów zatrudniających do 9 osób 62% badanych uważa, że jest przygotowana na lockdown. Co więcej, 38% firm przyznaje, że wiedzie im się tak samo, a nawet lepiej niż przed pandemią.

36% badanych oceniło, że do lockdownów nie da się przygotować. 30% uważa, że mają na to wpływ różne czynniki, a 28% twierdzi, że jest to możliwe.

Swoje możliwości najlepiej postrzega handel (77%), a najgorzej transport (53%).

źródło: businessinsider

Przeczytaj także: W pandemii polski rynek kawy rośnie