Eurocash ruszył z kampanią „Herosi Codzienności”

Detal/Hurt

Eurocash ruszył z kampanią „Herosi Codzienności”

„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.

Inspiracją dla „Herosów Codzienności” była odpowiedzialna, prospołeczna postawa właścicieli sklepów niezależnych. Mimo wielu wyzwań związanych z epidemią, przedsiębiorcy angażują się dziś w działania na rzecz sąsiadów, personelu medycznego i osób na kwarantannie. Kampania opowiada ich historie – na dedykowanej stronie www, w mediach społecznościowych i na popularnych portalach internetowych.

– Chcemy docenić przedsiębiorców za to, co robią i kim są na co dzień – w tym za ich prospołeczną postawę. Nasi partnerzy licznie angażują się w akcje społeczne, z własnej inicjatywy organizują pomoc dla szpitali i domów opieki, dowożą zakupy na telefon swoim klientom – seniorom i osobom na kwarantannie. Właściciele sklepów zawsze chętnie działali na rzecz swoich lokalnych społeczności, ale ostatnie miesiące podkreśliły ich rolę wyraźniej niż kiedykolwiek – mówi Marta Gampf, Dyrektor Marketingu w Grupie Eurocash.

Historie Herosów Codzienności są publikowane na dedykowanej stronie internetowej: www.herosicodziennosci.pl, a także na fanpage’u „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” na Facebooku. W ramach kampanii powstała też nakładka na zdjęcie profilowe dla użytkowników portalu Facebook, za pomocą której konsumenci mogą wyrazić wdzięczność pracownikom handlu. Działaniom w mediach społecznościowych towarzyszy kampania content marketingowa i bannerowa na najpopularniejszych polskich portalach informacyjnych.

„Herosi Codzienności” to nie pierwsza kampania doceniająca przedsiębiorców prowadzona przez Eurocash – jej nazwa nawiązuje do konkursów z serii „Herosów Polskiej Przedsiębiorczości”. W trzech edycjach firma nagrodziła aż 169 właścicieli sklepów, m.in. za pomysły na innowacyjne rozwiązania w sklepach oraz projekty mające na celu poprawę jakości życia lokalnych społeczności.