Carrefour przyspiesza transformację żywieniową

Detal/Hurt

Carrefour przyspiesza transformację żywieniową

17 września 2020

  • #Carrefour

Grupa Carrefour stworzyła pakt na rzecz transformacji żywieniowej dla swoich dostawców brandowych w Europie, aby wspólnie przyspieszyć proces transformacji rynku żywności. Członkowie tego paktu zgodzili się poszerzyć swoją ofertę produktów zgodnych ze strategią transformacji żywnościowej. W ramach paktu sieć zainaugurowała specjalną akcję dedykowanym nowym produktom pod nazwą Tydzień Transformacji Żywieniowej.

Podczas Tygodnia Transformacji Żywieniowej 14 marek (Barilla, Bonduelle, Colgate, Danone, Essity, Henkel, Johnson & Johnson, L’Oreal, Mars, McCain, Mondelez, Nestle, Procter & Gamble i Unilever) będzie oferować zdrowe, zrównoważone produkty w dedykowanej strefie sklepów.

Oferowanie przez Carrefour zdrowych produktów nie jest nowością, jednak zainteresowanie konsumentów zdrową żywnością jest nowym zjawiskiem. Klienci coraz częściej czytają etykiety i interesują się pochodzeniem produktu oraz tym, czy jest dobry dla zdrowia i środowiska. Dlatego Carrefour zwiększył swoją gamę zdrowych i zrównoważonych produktów. Oferuje obecnie klientom 1500 produktów z gwarancją najniższej ceny.