Z aplikacji mobilnej Nasza Stokrotka korzystają ponad 2 miliony osób. Rozwiązanie daje klientom dostęp do wielu atrakcyjnych ofert, promocji i akcji specjalnych.
Nasza Stokrotka cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony klientów i ich wysokimi ocenami. W grudniu na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki ponownie zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych[1].
– Nasza Stokrotka jest dla nas bardzo ważnym kanałem służącym do komunikacji z klientami. Stanowi też podstawę działań promocyjnych. To w niej pojawiają się najnowsze akcje specjalne, np. wyzwania czy loterie. To w tym miejscu klienci mogą też korzystać z najlepszych ofert. Niezwykle istotny jest dla nas fakt, że aplikacją stworzoną z myślą o klientach i możliwości robienia przez nich tańszych zakupów posługuje się coraz więcej osób. Cieszymy się też, że nasze rozwiązanie jest niezmiennie tak pozytywnie odbierane – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
[1] Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w grudniu 2023 r.
źródło: Stokrotka
Oprac.: Klaudia Walkowiak