Aplikacja POLOmarket z nominacją w konkursie e-Commerce Polska Awards 2021

Detal/Hurt

Aplikacja POLOmarket z nominacją w konkursie e-Commerce Polska Awards 2021

10 sierpnia 2021

E-Commerce Polska Awards to konkurs dla branży e-commerce, którego laureatami są najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce. Aplikacja sieci POLOmarket została nominowana w nowej kategorii “Best adaptation to new digital reality”, w której nagrodzone zostaną projekty pozytywnie wpływające na rozwój przedsiębiorstw, szczególnie w czasie pandemii.

POLOmarket w kwietniu 2020 uruchomił w swojej aplikacji usługę click&collect obejmującą wszystkie sklepy. Aplikacja daje  możliwość dokonywania zamówień z pełnej oferty asortymentowej, ponad 6,5 tys. SKU, z odbiorem w ponad 280 sklepach sieci. Po uruchomionej jesienią 2020 usługi POLOdrive, wiosną br. ruszyła wersje e-sklepu desktop, a w kilkunastu miastach udostępniony został dowóz zakupów bezpośrednio do domów Klientów.

– Aplikacja mobilna już od pierwszych tygodni od jej uruchomienia stała się jednym z najważniejszych i najskuteczniejszych elementów w procesie digitalizacji naszego biznes w obszarze marketingu. Nie tylko pozwoliła nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta, wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z Klientem, ale także umożliwić naszym Klientom możliwość dokonywania bardzo wygodnych i bezpiecznych zakupów, co w czasie pandemii zyskało szczególne znaczenie – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.

Poza modułem click&collect użytkownicy aplikacji POLOmarket mogą korzystać z elektronicznej POLOkarty dającej dostęp do szerokiej oferty promocyjnej dedykowanej uczestnikom programu lojalnościowego. Aplikacja udostępnia przepisy z programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku”, oraz daje możliwość zbierania e-znaczków w akcjach lojalnościowych, przeglądania gazetek i  katalogów.

Laureatów konkursu poznamy na gali e-Commerce Polska Awards, która odbędzie się 23 września 2021 w Warszawie. W trakcie gali wyłoniony zostanie również laureat w kategorii „Best in” – podmiot, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu.