Anna Kordyl, Dyrektor Marketingu, McCormick Polska S.A.

Wywiady

Anna Kordyl, Dyrektor Marketingu, McCormick Polska S.A.

10 września 2015

„Poradnik Handlowca”: Zioła i przyprawy to podstawa przygotowania smacznego posiłku. Czy polscy konsumenci w zakupach preferują pojedyncze przyprawy, czy równie wysoko cenią sobie gotowe mieszanki przypraw pozwalające im przygotowywać dania znanych światowych kuchni?

Anna Kordyl: To prawda, że wysokiej jakości i odpowiednio dobrane przyprawy to podstawa smacznych dań, dlatego marka Kamis dba o to, aby zapewnić je zarówno tym, którzy preferują samodzielne ich komponowanie, jak również osobom ceniącym sobie gotowe rozwiązania. Jedna i druga grupa osób jest bardzo liczna, dlatego każdej z nich poświęcamy dużo uwagi. Zwolennicy monoprzypraw spędzają na gotowaniu zdecydowanie więcej czasu. Są też bardziej zaangażowani w gotowanie, kreują własne smaki, a także nie boją się eksperymentowania w kuchni. Tej grupie Kamis oferuje szeroki wybór produktów, a także na bieżąco wprowadza nowe rozwiązania, np. najnowsze przyprawy liofilizowane w słoiczkach. Z kolei grupa osób preferująca gotowe mieszanki ziół to zazwyczaj ludzie żyjący dość szybko, niemający tak dużo czasu na gotowanie. Jednak dzięki mieszankom ziół i przypraw marki Kamis też mają możliwość delektowania się smakiem swoich ulubionych potraw.