Adam Dypczyński, Key Account Manager VOG Polska Sp. z o.o.

Wywiady

Adam Dypczyński, Key Account Manager VOG Polska Sp. z o.o.

01 września 2016

„Poradnik Handlowca”: Jak proces produkcji wpływa na jakość oleju marki Rapso®?

Adam Dypczyński: Proces produkcji stanowi swoisty filar jakości wytwarzanego oleju. W istocie ten sam rodzaj oleju, wytwarzany inną metodą ze składników pochodzących z innego źródła, będzie charakteryzował się odmiennymi właściwościami, a co najważniejsze różną zawartością cennych substancji odżywczych. Jakość oraz wynikające z niej bogactwo właściwości oleju Rapso® to efekt wykorzystanych do jego produkcji składników oraz odpowiedniego procesu wytwarzania. Uniwersalny olej rzepakowy Rapso® swoje wyjątkowe walory zawdzięcza właśnie specjalnie wyselekcjonowanym ziarnom oraz tłoczeniu na ciepło bez ekstrakcji. Wysoka jakość oleju jest wynikiem dbałości o szczegóły na każdym etapie powstawania produktu – od uprawy, przez sposób produkcji, a na transporcie i opakowaniach kończąc. Podstawę oleju Rapso® stanowi rzepak, którego uprawa jest w pełni zgodna z naturą. Kolejny etap to wyselekcjonowanie najwyższej jakości nasion i poddanie ich tłoczeniu na ciepło w temperaturze około 100°C, ale bez ekstrakcji. Uszlachetnianie oleju następuje w naturalny, fizyczny sposób. Oddzielenie i usunięcie różnego rodzaju zanieczyszczeń oraz mętnych zawiesin przeprowadzane jest w specjalistycznej wirówce. Ostatni krok, czyli rafinacja, pozwala na odseparowanie oleju od wolnych kwasów tłuszczowych bez użycia środków chemicznych, a także zachowanie naturalnych wartości oleju – wysokiej zawartości kwasów nienasyconych oraz pokładów witaminy E.

Jakie działania promocyjne w ostatnim czasie podejmuje firma VOG Polska, by wzmocnić sprzedaż swoich produktów? Jak na sprzedaż wpływa na przykład sponsorowanie programów kulinarnych?

Firma VOG Polska nie ustaje w promowaniu, poprzez liczne kampanie marketingowe, flagowego produktu – oleju rzepakowego marki Rapso®. Działania w obszarze przekazu edukacyjnego na temat Rapso®, uzupełnione są uczestnictwem w szkoleniach oraz konferencjach poświęconych zdrowemu odżywianiu. Prężnie rozwijamy również komunikację kanałami online za pomocą naszego fanpage’a na Facebooku „Świadome odżywanie”. Nowość stanowi natomiast udział oleju Rapso® w programie kulinarnym w roli sponsora. Jest to dla nas przede wszystkim spora szansa na wypromowanie marki Rapso® w świadomości nowych odbiorców. Jednocześnie pojawienie się naszego produktu w gronie cenionych autorytetów kulinarnych pozytywnie wpływa na wzmocnienie jego wizerunku – opartego na wysokiej jakości oraz wyjątkowych właściwościach. Mamy nadzieję, że takie działania zaowocują w przyszłości nie tylko zwiększeniem sprzedaży, ale także tym, co stanowi dla firmy VOG Polska wartość nadrzędną – zaufaniem klientów.

Jak według Państwa rozwija się w Polsce tzw. świadome odżywianie. Czy obecna wiedza Polaków przekłada się na zakup określonych produktów z oferty VOG Polska?

W naszej opinii wiedza Polaków odnośnie świadomego odżywiania bez wątpienia znajduje się w fazie dynamicznego wzrostu. Obecnie zdrowe, pełnowartościowe produkty mogą zostać zakupione przez konsumentów praktycznie wszędzie: w małych sklepach osiedlowych, hipermarketach, drogeriach, a nawet na stacjach benzynowych! Szeroka dostępność, jak również propagowanie informacji odnośnie racjonalnego komponowania swojego codziennego menu, ma bardzo pozytywne przełożenie na zakup produktów, także z naszej oferty. Jest to szczególnie odczuwalne w segmencie takich marek, jak: Rapso, Kresto czy BacMit, których nadrzędną wartość stanowi dostarczanie naszym organizmom najwyższej jakości składników odżywczych.

Dziękujemy za rozmowę.