Kolejnych 50 samochodów Seat Mii trafiło do laureatów II edycji Megaloterii. Nagrody uroczyście wręczył w ostatni weekend Luis Amaral, Prezes Zarządu Grupy Eurocash – organizatora Megaloterii. Pierwsze 50 samochodów zostało wręczonych w ramach II edycji konkursu 6 września br.
Megaloteria to pierwsza na polskim rynku handlu detalicznego akcja promocyjna organizowana na dużą skalę. Funkcjonuje od września 2013 r. i jest skierowana do konsumentów sieci sklepów franczyzowych: abc, Delikatesy Centrum, Gama, Groszek, Euro Sklep i Lewiatan. W obu edycjach konkursu do szczęśliwych laureatów trafiło już 200 samochodów osobowych.
Mechanizm Megaloterii zakładał zakup produktów promocyjnych za 10 zł i wrzucenie kuponu do urny w jednym z ponad 8000 sklepów, uczestniczących w akcji. Doskonała komunikacja oraz zaangażowanie franczyzobiorców sprawiło, że wszystkie przewidziane nagrody zostały wręczone konsumentom. Nie zawsze tak jest – w innej podobnej loterii organizowanej przez jedną z sieci detalicznych rozdano jedynie 68 ze 100 przewidzianych samochodów.
– Megaloteria to sposób, by podziękować klientom sklepów abc, Delikatesów Centrum, Gamy, Groszka, Euro Sklepów i Lewiatana za ich lojalność – powiedział w swoim przemówieniu Luis Amaral.
Ogólnopolska kampania reklamowa Megaloterii został uhonorowana nagrodą Effie w kategorii „Retail” za wyjątkową efektywność.