Grupa Eurocash wdraża nową strategię dla sieci partnerskiej Moje Sklepy. Ponad 3000 sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep zyskało nowy wygląd, a 8,5 tysiąca punktów już dołączyło do wspólnej aplikacji mobilnej. Nowe narzędzia cyfrowe i dopasowane promocje przekładają się na wymierne efekty: wzrost średniej wartości koszyka, efektywność promocji i pozytywne opinie zarówno wśród detalistów, jak i klientów.
Od początku 2025 r. Grupa Eurocash realizuje modernizację sieci ABC, Groszek i Euro Sklep działających pod marką parasolową Moje Sklepy. Jak podaje spółka, nowa identyfikacja wizualna pojawiła się już w ponad 3000 placówkach, a w witrynach i wnętrzach sklepów zamontowane zostały ekrany LCD.
Nowa strategia obejmuje nie tylko zmianę warstwy wizualnej witryn i elementów wnętrz placówek, ale również digitalizację komunikacji marketingowej. Na nowo zamontowanych ekranach LCD wyświetlane są cyfrowe gazetki dostosowane do formatu sklepu. W dużych lokalnych marketach stawia się na rozbudowaną ofertę promocyjną, obejmującą m.in. produkty świeże i nabiał, natomiast w mniejszych sklepach – na mocną selekcję promocji w kategoriach piw, napojów i przekąsek. Zróżnicowanie oferty promocyjnej przekłada się na trafniejsze kontrakty z producentami oraz większe zadowolenie zarówno detalistów, jak i klientów.
8,5 tys. sklepów w aplikacji mobilnej
Równolegle do prowadzonych modernizacji, Grupa rozwija aplikację mobilną Moje Sklepy przeznaczoną zarówno dla wszystkich sieci działających pod marką parasolową, jak i dla niezależnych sklepów partnerskich. Aplikacja staje się kluczowym narzędziem budowania relacji z konsumentami. Poza placówkami działającymi pod marką parasolową, do programu lojalnościowego dołączyło już ponad 3200 sklepów niezależnych. Łącznie z ofert dostępnych w aplikacji można korzystać w ponad 8 500 placówkach, co czyni ten program jednym z najszerzej dostępnych w polskim handlu detalicznym. Obecnie aplikacja gromadzi 350 tys. użytkowników i ta liczba systematycznie rośnie
oprac.: K. Walkowiak