Właśnie wystartowała kolejna, 10. edycja programu stażowego The Lidl Way to Career! W tym roku Lidl Polska poszukuje studentów oraz absolwentów, którzy są zainteresowani nabyciem doświadczenia m.in. w obszarach takich jak zakupy, sprzedaż, finanse, księgowość czy marketing.
Sieć od lat zajmuje czołowe miejsca wśród najlepszych pracodawców w kraju, czego potwierdzeniem są liczne nagrody i wyróżnienia, w tym właśnie zdobyty tytuł „Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2021”.
„Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR” to ogólnopolski program, którego celem jest upowszechnianie oraz promowanie właściwych wzorców, modeli i strategii działań w zakresie polityki personalnej. Tytuł przyznawany jest przedsiębiorcom z Polski, dla których dbałość o warunki pracy i rozwój pracowników wpisane są w strategię przedsiębiorstwa.
– Otrzymany tytuł mówi o odpowiedzialności – to oznacza dla nas wywiązywanie się ze zobowiązań względem pracowników, w tym przyjazne i bezpieczne środowisko pracy, zindywidualizowane podejście gwarantujące rozwój osobisty, stabilne zatrudnienie i satysfakcjonujące warunki finansowe. Wyróżnienie cieszy nas tym bardziej, że zdobyliśmy je w bardzo trudnym czasie pandemii. Zmieniające się warunki nie miały wpływu na wysoką jakość zatrudnienia w naszej firmie – komentuje Jakub Ostrowski, Kierownik Działu Rekrutacji i Budowania Marki Pracodawcy.
Kapituła Programu doceniła w strategii personalnej Lidl Polska indywidualne plany wdrożenia i mentoringu dla nowozatrudnionych, szeroki wachlarz rozwoju kompetencji w ramach szkoleń i programów rozwojowych oraz regularne badanie potrzeb szkoleniowych. Lidl Polska wyróżniono również za możliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowej strukturze firmy, w ramach wewnętrznego programu International Job Rotation. Doceniono promowanie awansów wewnętrznych, jasne określenie ścieżki rozwoju pracownika oraz transparentną politykę wynagrodzeń. Zauważono także szerokie benefity pozapłacowe dla pracowników oraz inwestowanie w integrację zespołów pracowniczych. Doceniono również widoczne zaangażowanie sieci w liczne działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.