Kamis

Przyprawy do grilla KAMIS to gwarancja udanej biesiady, dlatego nie może zabraknąć ich w żadnym sklepie. Wchodzimy właśnie w najważniejszy sezon dla tego segmentu przypraw.

Żurek jest jednym z dań, które obowiązkowo gości na stołach wielkanocnych. Aby cieszyć się w pełni jego smakiem, zupa ta musi być odpowiednio przyprawiona. Marka Galeo na Wielkanoc proponuje przyprawę Galeo do żurku i barszczu białego, która pomoże sprostać tym wymaganiom. 

W ramach Europejskiego Funduszu Najbardziej Potrzebującym (FEAD), ze środków którego realizowany jest w Polsce program operacyjny Pomoc Żywnościowa opublikowano wyselekcjonowany zbiór dobrych praktyk, zebranych w 15 krajach Europy. Wśród wyróżnionych projektów znalazł się innowacyjny program „Kulinarnie Mocni” realizowany przez Federację Polskich Banków Żywności i firmę McCormick Polska, właściciela marki Kamis. 

25. edukatorów Banków Żywności wzięło udział w warsztatach „Kulinarnie Mocni” poprowadzonych przez Szefa Kuchni Kamis, Macieja Wawryniuka.

Tylko w lipcu aż 80% Polaków przynajmniej raz uczestniczyło w imprezie grillowej na świeżym powietrzu. Z badań przeprowadzonych przez firmę badawczą GfK statystyczny Polak w zeszłym miesiącu był na grillu przynajmniej dwa razy. 

McCormick, właściciel marek KAMIS i Galeo, wesprze w tym roku organizacje trzech imprez biegowych, które będą miały miejsce w sezonie wiosenno – letnim. W miejscowościach, w których odbędą się zaplanowane imprezy biegowe – Kazimierzu Dolnym, Konstancinie oraz Skierniewicach – powstaną specjalne Strefy Grill KAMIS.

Kamis Specialite wprowadza do swojej oferty linię pieprzu premium – warianty od łagodnego – pieprz czarny mielony brazylijski nr 5, przez ostre – pieprz czarny mielony indonezyjski nr 8,  do bardzo ostrego – pieprz czarny mielony lampung nr 9 o pięknym aromacie, dzięki wysokiej zawartości olejków eterycznych.

Zbliża się sezon wiosenno-letni, a wraz z nim grillowanie – jedna z ulubionych rozrywek Polaków. Oferta Kamis Grill to paleta idealnie dobranych produktów do potraw z grilla. 

„Poradnik Handlowca”: We wrześniu 2011 r. McCormick & Company Inc. przejął firmę Kamis S.A. i zmienił jej nazwę na McCormick Polska S.A. Jak w ciągu tych trzech lat zmieniła się wasza firma i jak przez ten czas rozwinęły się marki Kamis i Galeo?

Polacy, podobnie jak, Brazylijczycy kochają piłkę nożną oraz wspólne grillowanie - zwane w kulturze latynoamerykańskiej jako churrasco. Kamis proponuje połączenie tych dwóch niezwykłych pasji w jednym czasie. Marka przygotowała swój mistrzowski smak na Mundial.

X

Przeczytaj również