Foodmarketing w praktyce czyli warsztaty Polskiej Izby Mleka

Aktualności

Foodmarketing w praktyce czyli warsztaty Polskiej Izby Mleka

05 kwietnia 2017

Polska Izba Mleka zorganizowała warsztaty „Nowoczesne formy promocji produktów nabiałowych – foodmarketing w praktyce”, w których wzięli udział pracownicy marketingu przedsiębiorstw mleczarskich. Gościem specjalnym był Lui Wei Loong, dziennikarz, twórca popularnego w Singapurze bloga i video-bloga kulinarnego. Warsztaty, które odbyły się w Białymstoku sfinansowano z Funduszu Promocji Mleka. Poprowadziły je Magdalena Gołaszewska, dziennikarka telewizyjna oraz Magdalena Gendzwiłł, założycielka bloga kulinarnego Crust and Dust, Kulinarnego Bloga 2012 roku. Celem wydarzenia zorganizowanego przez PIM było zainspirowanie uczestników do szukania nowych, efektywnych sposobów dotarcia do klienta.