Lewiatanki – startuje największa akcja konsumencka PSH Lewiatan

Franczyza

Lewiatanki – startuje największa akcja konsumencka PSH Lewiatan

17 marca 2021

W poniedziałek, 15 marca, we wszystkich sklepach PSH Lewiatan rozpoczęła się największa w historii sieci akcja konsumencka, w której do zdobycia będą maskotki „Lewiatanki”. Dzięki szerokiemu wykorzystaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości w książce o przygodach Lewiatanków, kolorowankach, produktach oraz w aplikacji, bohaterowie mają bawić i uprzyjemniać czas najmłodszym klientom.

W ramach akcji Lewiatanki dostępnych jest sześciu pluszowych bohaterów, którzy mają różne zawody i pasje. Lew Olek, papuga Pola, niedźwiedź Maniek, żółwica Nelka, lis Rudi oraz żyrafa Beti – ich historie oraz opowieść o Lewiatankowie, skąd pochodzą, zostały opisane w książce „Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa”. Książka, zawierająca dodatkowo kolorowanki oraz gry i zabawy edukacyjne, będzie do kupienia wyłącznie w sieci sklepów Lewiatan za jedyne 9,99 zł. W kolejnych etapach, w ramach akcji dostępne będą również kolorowanka z brokatowymi naklejkami, kolekcja 6 mini puzzli oraz seria produktów spożywczych marki własnej sieci stworzona z myślą o najmłodszych.

Akcja konsumencka PSH Lewiatan wyróżnia się na tle działań konkurencyjnych sieci poprzez wykorzystanie technologii rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality), łączącej świat rzeczywisty z animacją komputerową. Żeby z niej skorzystać potrzebna będzie bezpłatna aplikacja mobilna Lewiatanki, którą można pobrać ze sklepów Google Play i App Store. Dzięki aplikacji książka stanie się interaktywną zabawą, a samo czytanie nabierze innego wymiaru.

– Skanując oznaczone ilustracje będzie można ujrzeć animowane postacie czy zobaczyć w 3D pokolorowany przez siebie obrazek. Dodatkowo, zbliżając telefon z uruchomioną aplikacją do wybranej maskotki uzyskamy poradę dnia, a skanując obrazy na okazjonalnych produktach z oferty marki Lewiatan zobaczymy, jak ożywa postać przedstawiona na opakowaniu – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu Lewiatan Holding S.A. Dyrektor ds. Marketingu

Akcja trwa do 6 czerwca lub do wyczerpania się zapasów maskotek w danym sklepie.