Żubrówka zdobyła prestiżowy tytuł „Vodka Brand Champion 2014”, nadawany przez renomowane międzynarodowe czasopismo branżowe „The Spirits Business”. W uzasadnieniu nagrody dla Żubrówki „The Spirits Business” podkreślił solidny wzrost w ciągu ostatnich 5 lat oraz zwiększenie sprzedaży na całym świecie. W szczególności Żubrówka została wyróżniona za rozwój po nabyciu przez grupę Russian Standard firmy CEDC, polskiego producenta wódki oraz dystrybutora napojów spirytusowych, która jest właścicielem tej marki. – Na rynkach międzynarodowych marka Żubrówka cieszy się uznaniem konsumentów ze względu na pochodzenie i 600 lat tradycji wytwarzania. Jednocześnie zwiększyliśmy inwestycje w markę oraz wprowadziliśmy Żubrówkę na nowe rynki – powiedział redakcji „The Spirits Business” Mariusz Kiepas, Regionalny Dyrektor Marketingu Wódek CEDC. W rankingu największych wódek świata, opracowanym przez „The Spirits Business” na podstawie wyników sprzedaży w 2013 r., Żubrówka zajęła 9. miejsce. W sumie na 38 marek wódek o rocznej sprzedaży powyżej miliona 9-litrowych opakowań, w rankingu „The Spirits Business” znalazło się aż 9 brandów grupy CEDC/Russian Standard, m.in. Żubrówka, Soplica, Bols oraz Absolwent.