Tymbark kontynuuje działania komunikacyjne linii soków marchewkowych Vitamini i w kolejnym spocie wspiera różnorodność i podkreśla wagę samoakceptacji. Marka chce by słowa „jesteś piękna” dotarły do każdej kobiety. Tymbark sprawdził też prawdziwe reakcje kobiet na te słowa w społecznym eksperymencie z udziałem Aleksandry Domańskiej.
W nowym spocie, który swoją premierę ma w tygodniu w którym świętujemy Dzień Kobiet, Vitamini kolejny raz prezentuje bohaterki, które poznaliśmy w pierwszej części kampanii. Tym razem głos wewnętrznego piękna zwraca się do każdej z nich po imieniu. Tymbark chce spojrzeć bliżej na portrety kobiet, które pokazują piękno ukryte w różnorodności. Indywidualny zwrot do każdej z bohaterek spotu to symbol tego, że marka kieruje słowa „Jesteś piękna” do każdej kobiety.
Tymbark Vitamini chce nie tylko zachęcić kobiety do spojrzenia w głąb siebie i dostrzeżenia piękna w sobie, ale także w kobietach obok. W tym celu marka przeprowadziła eksperyment, który ma za zadanie zachęcić kobiety do refleksji. W opublikowanym wideo możemy zobaczyć naturalne i spontaniczne reakcje napotkanych na ulicy Polek na słowa: „Jesteś piękna”. Emocjonalny eksperyment społeczny przeprowadziła Aleksandra Domańska, aktorka, która promuje bezwarunkową miłość do swojego ciała i zachęca do tego inne kobiety.
Spot jest emitowany w telewizji, natomiast video z relacją z eksperymentu jest opublikowane na kanale marki na YouTube.
Vitamini to linia soków marchwiowych i marchwiowo-owocowych dedykowana w głównej mierze właśnie kobietom – dlatego Tymbark wspiera je w akceptacji siebie. Soki Vitamini dostarczają skórze Beta-karotenu i witamin A, C i E.