Tymbark Vitamini – dla kobiet i o kobietach

Producenci

Tymbark Vitamini – dla kobiet i o kobietach

Linia Tymbark Vitamini to sprzymierzeniec kobiet. Powstała z myślą o nich i do nich kieruje swoją komunikację. Dlatego właśnie marka rozszerza swoje działania i kampanię telewizyjną w postaci akcji społecznej skupionej wokół hasła „100% siebie”. 

Czy kobiety różniące się osobowością, poglądami, pracą zawodową i sposobem spędzania wolnego czasu może coś łączyć? Oczywiście – to pasja, zaangażowanie i empatia, które wyłamują się z utartych schematów. Tymbark podziwia kobiety – bez zbędnego etykietowania i definiowania – wszystkie, takie jakie są i takie, jakimi chcą być.

Akcja „100% siebie” ma na celu przedstawienie kobiet i ich wewnętrznego piękna, które przejawia się na co dzień. Tymbark w swoich social mediach oraz platformie www.stoprocentsiebie.pl prezentuje historie kilku z nich i zaprasza inne kobiety do wzięcia udziału w akcji, zgłaszając siebie lub inną kobietą.

Przez historie bohaterek prowadzi nas Małgorzata Ohme, a są nimi: Kinga Głyk – gitarzystka, nazywana wschodzącą gwiazdą muzyki Jazz Blues, Dominika Kasińska – uczestniczka programu „Down the road Zespół w trasie” i asystentka nauczyciela w szkole prywatnej oraz Patrycja Wyciszkiewicz-Zawadzka – lekkoatletka, sprinterka i Medalistka Mistrzostw Świata.

Zobacz wywiady z bohaterkami akcji „100% siebie”: https://stoprocentsiebie.pl/bohaterki-akcji

 Akcja stoprocentsiebie.pl trwa od 8 do 28 marca 2021 r. Po jej zakończeniu jury (Małgorzata Ohme oraz bohaterki akcji) wybierze 5 opisów, które wygrają 5000 zł, a kolejne 100 najciekawszych zgłoszeń dostanie motywacyjny e-book (jeden z trzech do wyboru). Jednak to nie wszystko, dla każdej Uczestniczki Tymbark Vitamini przygotował również darmowe materiały do pobrania: tapety na pulpit i planery do druku.

Działania te są kontynuacją kampanii, w której Tymbark zaprezentował nową formułę Vitamini w postaci soków 100%, bez dodatku cukru – nawiązując do 100% piękna w każdej kobiecie. Pokazując różne bohaterki, marka zwraca uwagę na to, że każda z nich reprezentuje 100% siebie, czyli coś wyjątkowego i wartościowego. Akcja „100% siebie” dodatkowo podkreśla wartości i pasje kobiet, które wspiera Tymbark.

Zobacz – Sto procent soku. Sto procent siebie: https://youtu.be/AiLpALrYJck