W emocjonalnej kampanii Tymbark wzrusza opowieścią o samotnej kropli soku… Na szczęście dzięki przewadze nowego, wygodniejszego kartonu ta historia ma swój happy end.
Najnowsza kampania Tymbarku skupia się wokół kropelki soku, która utkwiła samotnie na dnie opakowania. Na szczęście, dzięki nowej funkcji kartonu, która pozwala na wylanie soku do ostatniej kropli, historia kończy się happy endem, a widzowie mogą odetchnąć z ulgą.
Już od pierwszych sekund spotu obserwujemy poruszającą drogę małej bohaterki na dno kartonu. Dramatyczną podróż ilustruje hitowy kawałek lat 70. – All By Myself autorstwa Erica Carmena, który podkreśla przeżycia samotnej kropli. Kampanię uzupełniają 2 krótkie spoty prezentujące główną przewagę nowego opakowania – bezproblemowe i wygodne wylewanie soku do końca, bez konieczności potrząsania czy rozcinania kartonu. Towarzyszą jej także działania digitalowe i komunikacja w social mediach.
Kształt nowego kartonu soków Tymbark oraz umiejscowienie korka w jego górnej części daje możliwość wylewania z niego soku lub nektaru do ostatniej kropli. Ułatwia też otwieranie oraz nalewanie zawartości bez rozchlapywania. Nowe kartony to wygoda i funkcjonalność, a co więcej także unikalny design, dzięki któremu przyciągają wzrok na sklepowych półkach.