Trwa kampania Herbatek na zimno od marki Herbapol

Producenci

Trwa kampania Herbatek na zimno od marki Herbapol

Marka Herbapol realizuje kampanię reklamową promującą herbatki typu cold brew, które cieszą się coraz większą popularnością. W portfolio marki konsumenci znajdą dwa owocowe warianty herbatek, do przygotowania których wystarczy zimna woda: słodką truskawkę z rabarbarem oraz miętę z orzeźwiającym mango. Spot promujący Herbatki na zimno emitowany jest na największych platformach VoD i na YouTube. Kampania potrwa do końca lipca.

Herbatki typu cold brew cieszą się coraz większą popularnością wśród konsumentów. Brak konieczności zalewania herbatki wrzątkiem oraz wygodne zapakowanie pojedynczych saszetek w indywidualne kopertki pozwala przygotować smaczny napój w kilka minut, także poza domem. Już 2 torebki Herbatki na zimno marki Herbapol wrzucone do półlitrowej butelki z wodą sprawią, że nabierze ona intensywnie owocowego smaku. Produkt nie zawiera cukru ani kalorii, dlatego stanowi dobrą alternatywę dla słodkich napojów smakowych.

Oprócz kampanii online, herbatki na zimno będą promowane również w kuchni programu „Dzień Dobry TVN” w niedzielę 14 czerwca, gdzie Piotr Kucharski zainspiruje się ich smakiem do przygotowania lekkich dań i deserów.