Świat Le Petit Marseilles…

Aktualności

Świat Le Petit Marseilles…

20 marca br.  „Poradnik Handlowca” uczestniczył w Warszawie w konferencji prasowej firmy Johnson&Johnson – marki Le Petit Marseilles, która debiutuje w Polsce z różnorodną gama produktów o najbardziej urzekających zapachach (żele pod prysznic, płyny pod prysznic i do kąpieli czy mleczka do ciała). Znajdują się w niej nie tylko świeże, cytrusowe zapachy, które wybrały polskie konsumentki, ale też ciepłe relaksujące warianty. Największą popularnością w testach konsumenckich cieszył się zapach „kwiat pomarańczy”, stając się bohaterem polskiej premiery Le Petit Marseilles.

Marka ta czerpiąc z dobrodziejstw natury, w szczególny sposób dba o środowisko. Wszystkie produkty powstają na bazie dobroczynnych dla skóry składników pochodzenia naturalnego. Wszystkie opakowania w 30% wytwarzane są z przetwarzanych surowców i wszystkie w 100% nadają się do powtórnego przetworzenia. Część z produktów spełnia kryteria fair trade, a wszystkie receptury komponowane są z zachowaniem najwyższych standardów jakości.

Korzenie Le Petit Marseilles sięgają XVII w., kiedy rozpoczęto produkcję mydła savon de Marseille, do dziś cenionego za wyjątkowe właściwości pielęgnujące.