Sukces marki Sokołów w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek

Aktualności

Sukces marki Sokołów w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek

07 grudnia 2015

Sokołów po raz kolejny znalazł się wśród najlepszych polskich marek konsumenckich. Doroczny Ranking Najcenniejszych Polskich Marek dziennika Rzeczpospolita, ogłoszony 1 grudnia potwierdził pozycję najcenniejszej i najsilniejszej marki w branży mięsnej, którą Sokołów zajmuje od lat.

Ranking Polskich Marek jest prowadzony przez dziennik Rzeczpospolita już od 12 lat. Oceniana w nim jest  pozycja 330 polskich znaków towarowych. Marka Sokołów w tegorocznej edycji zajmuje 13. miejsce w klasyfikacji ogólnej pod względem szacowanej wartości i 6. w kategorii mocy, czyli siły, z jaką marka oddziałuje na konsumentów. Siła marki jest określana na podstawie porównania marki z markami konkurencyjnymi.

Wycena marek w rankingu jest zgodna z regułami przyjętymi przez globalne firmy doradcze, a jej podstawą jest wielkość przychodów. Ranking mocy to kategoria oparta na badaniach konsumenckich. Oceniana w nim  jest pozycja rynkowa marki, zachowania konsumentów wobec marki, postrzeganie marki oraz rodzaj rynku, na którym działa.

Silna pozycja marki w tej kategorii jest między innymi efektem bardzo wysokiej oceny jakości produktów marki Sokołów w opinii konsumentów (11 miejsce w rankingu ogólnym, 1 miejsce w branży mięsnej) oraz wysokiej świadomości marki (14 miejsce w rankingu ogólnym, 1 miejsce w branży mięsnej).