Stokrotka rozwija sklep internetowy

Franczyza

Stokrotka rozwija sklep internetowy

08 lipca 2022

Stokrotka wprowadza nowe rozwiązania w sklepie internetowym w Lublinie. Zakupy spożywcze zrealizowane w tym mieście i okolicznych miejscowościach zostaną skompletowane w nowym magazynie sieci i dostarczone z niego przez dedykowanych kurierów do wybranego przez klienta miejsca. 

W Lublinie powstał pierwszy magazyn sieci Stokrotka, realizujący zamówienia złożone w sklepie internetowym. Klienci robiący zakupy spożywcze online mają dzięki niemu dostęp do kilku tysięcy artykułów, co daje duże i różnorodne możliwości wyboru – takie jak w sklepie stacjonarnym. W ofercie znajduje się między innymi szeroki asortyment produktów świeżych – owoców, warzyw, pieczywa, nabiału, a także mięs, wędlin, serów czy ryb dostępnych zarówno w wersji paczkowanej, jak i z lady. Dostępne są również produkty mrożone takie jak gotowe dania, lody czy owoce i warzywa. Zakupy zrobione w internetowym sklepie Stokrotki przygotują jej pracownicy, a dostarczą dedykowani kurierzy w wybranym przez klienta dniu i godzinie.

– Konsekwentnie rozwijamy nasz sklep internetowy. Dzisiaj dostarczamy w ten sposób zakupy do domów klientów już w kilkudziesięciu miejscowościach w Polsce. Uruchomienie w Lublinie pierwszego magazynu dedykowanego zakupom online jest kolejnym krokiem w rozwoju naszej działalności w tym obszarze. Cieszymy się, że dzięki wdrażanym nowym rozwiązaniom możemy dotrzeć do szerszego grona klientów z naszą ofertą opartą na bogatym asortymencie, doskonałej jakości i świetnych promocjach. Dzięki temu coraz więcej osób może przekonać się, jak wygodnym i szybkim rozwiązaniem są zakupy w naszym sklepie internetowym – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Dla zakupów powyżej 100 złotych zrealizowanych w sklepie internetowym Stokrotki koszt dostawy wynosi złotówkę. Jednocześnie sieć umożliwia zrobienie bardzo dużych zakupów, ponieważ ograniczenie wagowe sięga aż 40 kilogramów. W trosce o najwyższą jakość dostaw zakupy z nowego magazynu są dowożone do klientów przez dedykowanych kurierów, korzystających z samochodów z chłodnią, które umożliwiają transport dostosowany do produktów mrożonych czy chłodzonych.

źródło: Stokrotka

Przeczytaj także: Lidl realizuje strategię wspierania bioróżnorodności, sadzi łąki kwietne