Startuje kampania Oreo z okazji Dnia Ojca – marka zaprasza do kina!

Producenci

Startuje kampania Oreo z okazji Dnia Ojca – marka zaprasza do kina!

02 czerwca 2022

Marka Oreo, jak co roku, postanawia przyłączyć się do celebrowania Dnia Ojca i zachęca, by podziękować ojcom za troskę, miłość i chwile spędzone razem. Z tej okazji przychodzi do konsumentów ze specjalną akcją sprzedażową, w której do wygrania są kody zniżkowe do wykorzystania w sieci kin Helios.

Oreo łączy rodziny

Marka Oreo od lat zachęca rodziny i bliskich do wspólnego spędzania czasu i zabawy, a w okresie Dnia Ojca rusza z dedykowaną temu świętu kampanią marketingową. W tym roku marka przygotowała dla konsumentów niespodziankę w formie wyjątkowej akcji sprzedażowej, w której do wygrania są kody zniżkowe do wszystkich kin sieci Helios.

Pomysł na świętowanie Dnia Ojca

Przychodząc ze specjalnie przygotowaną formą aktywacji, Oreo podsuwa konsumentom niebanalny pomysł na celebrowanie Dnia Ojca i zachęca całe rodziny do wspólnego spędzania czasu poza domem. Kupując ulubione ciastka Oreo zapewniamy sobie nie tylko pyszną przekąskę, ale także szansę na wygranie atrakcyjnych nagród.

Specjalna forma aktywacji

Oreo z okazji Dnia Ojca przygotowało dla konsumentów wyjątkową akcję sprzedażową, która daje możliwość wygrania kodów zniżkowych do wszystkich kin sieci Helios w całej Polsce. Aby wziąć udział w akcji i zabrać tatę do kina wystarczy kupić dowolne ciastka marki Oreo za min. 10 zł, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.oreodzienojca.pl i odebrać swój kod zniżkowy. Uprawnia on do zakupu biletu za jedyne 10 zł na filmy 2D i 3D. Oferta trwa do 30 czerwca 2022 r. lub do wyczerpania zapasów.

Silne wsparcie marketingowe

Kampania Oreo, realizowana z okazji Dnia Ojca, wspierana jest działaniami digitalowymi, kampanią w kinach, a także materiałami POSM. Za kreacje kampanii odpowiada agencja Publicis. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Advalue, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.

źródło: inf. prasowa