Spoty soków Fortuna wracają do TV

Aktualności

Spoty soków Fortuna wracają do TV

14 października 2016

Fortuna startuje z pierwszą kampanią reklamową od czasu przejęcia przez Grupę Polmlek w drugiej połowie 2015 r. Kampania rozpocznie się już 17 października 2016 r. Nową marketingową odsłonę Fortuny wspierać będzie gwiazda z polskiego rynku muzycznego. Kampania o charakterze wizerunkowym ma na celu wzmocnienie pozycji marki na rynku. Soki 100% Fortuna pojawią się w największych kanałach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat), a także w stacjach tematycznych TVN i Polsat oraz na największych platformach VOD. Marka zapowiada też silną obecność reklamową w kanale digital, a 24 października 2016 r. wystartuje konkurs konsumencki szeroko promowany w internecie i mediach społecznościowych. Będzie to pierwsza kampania Fortuny od czasu przejęcia marki przez Grupę Polmlek. Dzięki przejęciu spółki Agros-Nova Soki w 2015 r. do portfolio Grupy Polmlek trafiły marki Fortuna, Garden, Pysio i Sonda. Wszystkie produkty tych marek wytwarzane są we własnej fabryce w Tymienicach.