Sokołów wśród najcenniejszych polskich marek

Kampanie

Sokołów wśród najcenniejszych polskich marek

Sokołów po raz kolejny znalazł się wśród najcenniejszych polskich marek konsumenckich. Doroczny Ranking, przygotowany przez dziennik „Rzeczpospolita”, potwierdził pozycję Sokołowa w branży mięsnej.

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek został opracowany przez dziennik „Rzeczpospolita” już po raz 14. W tegorocznym badaniu metodologia zestawienia została zmodyfikowana w sposób, który lepiej oddaje realia polskiego biznesu oraz warunki, w jakich funkcjonuje gospodarka. Podstawowym kryterium selekcji marek jest ich polskość, rozumiana jako miejsce narodzin znaku towarowego.

Najważniejszą kategorią rankingu jest wartość marki, w której Sokołów zajął wysokie, 10 miejsce. To awans o 5 pozycji w porównaniu z ubiegłorocznym miejscem. Co ważne, Sokołów jest najwyżej sklasyfikowaną marką z branży mięsnej.

Rankingowi najcenniejszych polskich marek, podobnie jak w latach ubiegłych, towarzyszy zestawienie porównujące uczestników według kategorii branżowych, opracowane na podstawie wartości marek. W kategorii produktów żywnościowych, Sokołów znalazł się na podium, zajmując 2. miejsce, a w branży mięsnej jest zdecydowanym liderem. W rankingu siła marki Sokołów jest pierwszą marką z branży mięsnej.

– Wyniki rankingu są dla nas powodem do wielkiej satysfakcji – stwierdził Mieczysław Walkowiak, Wiceprezes Zarządu Sokołów S.A. ds. Handlu i Marketingu. – Tak wysokie miejsce oraz pozycja lidera, jeśli chodzi o branżę mięsną, potwierdzają słuszność naszych działań skierowanych na rozwój rynkowy. Dostarczanie klientom produktów wysokiej jakości, odpowiadających najnowszym trendom konsumenckim oraz przemyślane działania marketingowe przyczyniły się do osiągnięcia wysokich pozycji w rankingu.