Sokołów po raz kolejny znalazł się wśród najcenniejszych polskich marek konsumenckich. Doroczny Ranking, przygotowany przez dziennik „Rzeczpospolita”, potwierdził pozycję Sokołowa w branży mięsnej.
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek został opracowany przez dziennik „Rzeczpospolita” już po raz 14. W tegorocznym badaniu metodologia zestawienia została zmodyfikowana w sposób, który lepiej oddaje realia polskiego biznesu oraz warunki, w jakich funkcjonuje gospodarka. Podstawowym kryterium selekcji marek jest ich polskość, rozumiana jako miejsce narodzin znaku towarowego.
Najważniejszą kategorią rankingu jest wartość marki, w której Sokołów zajął wysokie, 10 miejsce. To awans o 5 pozycji w porównaniu z ubiegłorocznym miejscem. Co ważne, Sokołów jest najwyżej sklasyfikowaną marką z branży mięsnej.
Rankingowi najcenniejszych polskich marek, podobnie jak w latach ubiegłych, towarzyszy zestawienie porównujące uczestników według kategorii branżowych, opracowane na podstawie wartości marek. W kategorii produktów żywnościowych, Sokołów znalazł się na podium, zajmując 2. miejsce, a w branży mięsnej jest zdecydowanym liderem. W rankingu siła marki Sokołów jest pierwszą marką z branży mięsnej.
– Wyniki rankingu są dla nas powodem do wielkiej satysfakcji – stwierdził Mieczysław Walkowiak, Wiceprezes Zarządu Sokołów S.A. ds. Handlu i Marketingu. – Tak wysokie miejsce oraz pozycja lidera, jeśli chodzi o branżę mięsną, potwierdzają słuszność naszych działań skierowanych na rozwój rynkowy. Dostarczanie klientom produktów wysokiej jakości, odpowiadających najnowszym trendom konsumenckim oraz przemyślane działania marketingowe przyczyniły się do osiągnięcia wysokich pozycji w rankingu.