Pod hasłem #ucieknijcukrzycy firma Sokołów prowadzi wewnętrzny program edukacyjny, który podnosi świadomość zagrożeń związanych z cukrzycą i promuje prozdrowotne zachowania. Od czerwca 2017 r. trwa akcja popularyzująca aktywność fizyczną wśród pracowników.
Cukrzyca, jako jedna z chorób cywilizacyjnych, znajduje się w polu zainteresowania firmy od wielu lat. Misją Sokołowa stało się podnoszenie świadomości na jej temat i promowanie zachowań służących profilaktyce nie tylko w wymiarze konsumenckim, ale również wśród pracowników firmy – mówi Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor Spółki ds. PR i Komunikacji w Sokołów S.A. – Misją wewnętrznego programu #ucieknijcukrzycy jest łączenie aktywności fizycznej ze świadomą dietą.
Jedną z inicjatyw w ramach programu #ucieknijcukrzycy jest prowadzona od czerwca akcja sportowa mobilizująca pracowników do aktywności fizycznej: jazdy na rowerze, chodzenia oraz biegania.
Najaktywniejsi uczestnicy wraz z rodzinami mieli okazję obejrzeć na żywo finałowy mecz Marcin Gortat Camp (drużyna Marcina Gortata kontra Wojsko Polskie). Sokołów S.A. od lat jest partnerem Marcin Gortat Camp – akcji, której ideą jest promowanie aktywności fizycznej. To cykl treningów koszykarskich z udziałem dzieci i młodzieży, których organizatorem jest fundacja polskiego zawodnika grającego w barwach Washington Wizards – Marcina Gortata. Uczestnicy akcji #ucieknijcukrzycy, którzy osiągnęli najlepsze rezultaty, zostali zaproszeni ze swoimi rodzinami do oglądania na żywo meczu finałowego Marcin Gortat Camp.