„Serce Rośnie” – Wawel rozpoczął drugą edycję akcji dobroczynnej

Aktualności

„Serce Rośnie” – Wawel rozpoczął drugą edycję akcji dobroczynnej

22 listopada 2017

Rozpoczęła się już druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. Kupując słodycze marki oznaczone serduszkiem, konsumenci mogą wspomóc jedną z pięciu wybranych organizacji dobroczynnych biorących udział w programie.

Każdy, kto kupi słodycze marki Wawel oznaczone specjalnym serduszkiem, może przeznaczyć realną kwotę pieniężną na wsparcie jednej z pięciu organizacji: Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacji „Wawel z Rodziną”, „Akademii Przyszłości” księdza Jacka Stryczka, Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”. Dzięki zaangażowaniu konsumentów Wawel przeznacza aż 2,5 mln zł na pomoc organizacjom. Poza tym uczestnicy akcji mogą zbierać punkty-serduszka na indywidualnym koncie i wymieniać je na atrakcyjne nagrody rzeczowe.

Wraz ze startem programu uruchomiono dedykowaną stronę  sercerosnie.com.pl. Jeśli w pierwszych miesiącach od startu akcji internauci  wejdą na stronę internetową i w wirtualny sposób nakleją łącznie milion serduszek na opakowanie czekolady Wawel, to w puli znajdzie się dodatkowy milion złotych.

Pierwsza odsłona akcji pod hasłem „Z miłości do radości” okazała się sukcesem – organizacje charytatywne otrzymały od Wawelu łącznie aż 1,5 mln zł na swoją działalność dobroczynną. Od razu podjęto decyzję o kontynuacji programu.

– Życie jest największym skarbem, szansą, prawdziwym cudem, a najważniejszym obowiązkiem każdego człowieka jest być po prostu szczęśliwym. Nie zawsze jest to łatwe. Wokół nas żyją przecież ludzie pokrzywdzeni przez los, często odrzuceni na obrzeża rzeczywistości, bezradni, samotni, którzy nawet nie potrafią poprosić o pomoc. Wawel pokazuje nam, że każdy może pomagać chorym, samotnym, biednym i niepełnosprawnym ludziom. Trzeba tylko wykonać mały gest” – zachęca Anna Dymna, ambasadorka akcji „Serce Rośnie”.