Rozsmakuj się w nowych propozycjach Słodka Chwila Dr. Oetkera

Nowości

Rozsmakuj się w nowych propozycjach Słodka Chwila Dr. Oetkera

Słodka Chwila łączy ludzi i sprawia, że razem jest fajniej. Marka zachęca do tego, aby sprawiać bliskim osobom małe przyjemności. Często wystarczy tylko drobny gest, aby umilić komuś dzień. Do tego pasuje idealnie Słodka Chwila, a w linii tej – trzy nowości: Budyń o smaku słonego karmelu z solą morską, Kaszka manna z owocami leśnymi oraz Kaszka manna czekoladowa z belgijską czekoladą. Jest to odpowiedź na trendy i potrzeby konsumentów, którzy w swoich ulubionych produktach poszukują nowych, interesujących smaków.

Kaszka manna to pyszna i pożywna przekąska o delikatnej konsystencji, która przywołuje słodkie smaki dzieciństwa. Jest świetną propozycją na drugie śniadanie, ale również na podwieczorek czy deser, kiedy mamy ochotę coś przekąsić. Stanowi również źródło błonnika. Dodatek czekolady belgijskiej w Kaszce czekoladowej przełamuje smak i nadaje mu nowego charakteru. Z pewnością zasmakuje również dzieciom.

Kaszka z owocami leśnymi to połączenie słodyczy przełamanej orzeźwiającym smakiem malin i jagód. Produkt ten stanowi urozmaicenie oferty już znanych i bardzo lubianych przez naszych konsumentów kaszek z owocami (z malinami i truskawkami).

Budyń o smaku słonego karmelu z solą morską to pyszny, kremowy deser, który jest odpowiedzią na aktualne trendy żywnościowe oraz chęci konsumentów do próbowania nowych, nieoczywistych połączeń smakowych. W budyniu słodki smak karmelu idealnie przełamuje odrobina soli morskiej. Smak ten zyskał już liczne grono fanów.

Kampania promująca desery Słodka Chwila – Razem Fajniej

Od września ponownie rusza silna kampania promująca desery Słodka Chwila. Kampania łączy w sobie emocjonalny przekaz – „Razem Fajniej” z komunikacją różnych okazji spożycia deserów, grup odbiorców i szerokiego portfolio produktów, w tym nowości. Jest to kontynuacja komunikacji marki, a silnym key visualem są spersonalizowane kubki. Dodatkowym wyróżnikiem reklamy telewizyjnej jest znany utwór „Everlasting love” w specjalnej aranżacji.

Kampania potrwa do połowy listopada. Oprócz reklamy w telewizji, zaplanowane jest również wsparcie Słodkiej Chwili kampanią w Internecie: w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tiktok), emisje displayowe, reklamy video na serwisach VOD oraz na kanale Youtube, współpraca z influencerami oraz wsparcie POS.

Niewątpliwą zaletą deserów Słodka Chwila jest łatwość i szybkość ich przyrządzania – wystarczy kubek gorącej wody i łyżeczka do zamieszania. Dzięki temu zarówno nowości, jak i pozostałe produkty z oferty sprawdzą się świetnie w pracy jako smaczna przekąska lub w domu podczas wspólnego oglądania serialu. Z pewnością uprzyjemnią jesienne wieczory spędzane w domu w gronie najbliższych, kiedy chcemy wypocząć i zrelaksować się. Kiedy dni stają się chłodniejsze, bardzo chętnie sięgamy po smaczne, jednoporcjowe desery na ciepło.

Słodka Chwila to wiele propozycji na różne okazje w ciągu dnia, z których każdy znajdzie swój ulubiony deser:

  • Słodka Chwila Kisiel/ Kisiel z kawałkami owoców i witaminą C
  • Słodka Chwila Kisiel Owocowy Duet/ Aromatyczny Duet z kawałkami owoców i witaminą C
  • Słodka Chwila Budyń z solą morską/ z ekstraktem wanilii/ polską śmietanką/ belgijską czekoladą
  • Słodka Chwila Kaszka Manna z błonnikiem
  • Słodka Chwila Mleczny Ryż z błonnikiem

Więcej informacji: www.slodkachwila.pl