Możliwość skorzystania z usług kurierskich przy okazji zakupów zyskuje na popularności. W marketach Kaufland obsłużono już ponad 50 tys. przesyłek DHL Parcel. Z usługi uruchomionej przez sieć wspólnie z Pointpack.pl można skorzystać w 133 sklepach Kaufland.
Kaufland wprowadził usługę nadawania i odbierania przesyłek DHL Parcel w kwietniu 2019 r. Początkowo mogli z niej korzystać klienci sieci w 30 lokalizacjach. Przesyłki DHL Parcel można odbierać i nadawać w punktach informacyjnych w godzinach pracy marketów, np. przy okazji codziennych zakupów. Od chwili uruchomienia usługi aż do połowy czerwca 2020 r. skorzystano z niej ponad 50 tys. razy.
Za wdrożenie rozwiązania na terenie wybranych marketów Kaufland odpowiedzialna była spółka Pointpack.pl. Z kolei za realizację samej usługi – firma DHL. Według danych w sklepach Kaufland obsługiwanych jest nawet 1600 przesyłek tygodniowo.