W pierwszych dwóch tygodniach trwania akcji POLOzaury zdążyły już zyskać sympatię Klientów POLOmarketu, którzy bardzo chętnie zbierają znaczki, chcąc odebrać maskotkę za darmo. Sukces akcji to nie tylko atrakcyjny wygląd pluszaków, ale także intensywne działań marketingowe. Reklamy akcji i zwiastuny kolejnych odcinków filmowych przygód POLOzaurów można zobaczyć między innymi w sieci lokalnych kin, multipleksach, tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.
Nie tylko maskotki, ale i filmowe perypetie wesołej siódemki dinozaurów, cieszą się ogromną popularnością. Przygody POLOzaurów można oglądać na dedykowanej stronie internetowej, w mediach społecznościowych Sieci POLOmarket oraz na kanale Youtube. Kolejne odcinki będzie można obejrzeć w każdy piątek. Po nocnej przygodzie w sklepie wesołą siódemkę zobaczymy m.in. w samolocie i dżungli. Perypetie POLOzaurów są pretekstem do poruszenia ważnych kwestii wychowawczych, edukacyjnych i proekologicznych.
– Wyniki pierwszych tygodni akcji zdecydowanie nas satysfakcjonują. POLOzaury przypadły do gustu naszym klientom. Liczba wydawanych znaczków i maskotek utwierdza nas w przekonaniu, że program realizuje naprawdę ważną i potrzebną misję. Warto też przypomnieć, że POLOmarket wizerunek dinozaurów umieszcza na swoich produktach food dedykowanych dzieciom już od kilku lat. Ale to oczywiście nie koniec. Nasze POLOzaury pojawią się także na wielu innych produktach nonfood’owych dla dzieci z przeznaczeniem zarówno jako nagrody w akcjach lojalnościowym oraz do sprzedaży w ramach stałego asortymentu – mówi Jarosław Brudnicki Członek Zarządu i Dyrektor Zakupów POLOmarket.
POLOzaury to pierwsza autorska akcja lojalnościowa POLOmarketu, która jest początkiem długofalowego projektu komunikacji marketingowej skierowanego do rodziców i dzieci.