POLOmarket z najpopularniejszą gazetką wśród supermarketów

Detal/Hurt

POLOmarket z najpopularniejszą gazetką wśród supermarketów

15 czerwca 2021

Kapituła AdRetail Inspirio przeanalizowała w roku 2020 ruch w największej grupie serwisów i aplikacji. Analizowano m.in. wszelkie odsłony, wejścia i kliknięcia w treści oraz same produkty. Łącznie sprawdzono ponad 1,2 mld aktywności użytkowników, a wśród supermarketów najpopularniejszą gazetką okazała się ta sieci POLOmarket.

– W tym roku poddaliśmy szczegółowej analizie aż 179 brandów oraz wydawców gazetek i katalogów z promocjami. Przyznaliśmy nagrody za najczęściej wyświetlane oferty w 10 kategoriach, tj. art. dziecięce, cash&carry, convenience, DIY, drogerie i apteki, dyskonty, hipermarkety, kultura i rozrywka, RTV i ADG oraz supermarkety – informuje Karol Kamiński, Przewodniczący Kapituły AdRI.

Wśród 25 supermarketów zwyciężył POLOmarket, który zanotował prawie 3-krotnie większą liczbę wyświetleń niż podmiot będący na 2. pozycji i blisko 5-krotnie wyższą od sieci znajdującej się na 3. miejscu. Ponadto wygenerował aż 72% więcej zdarzeń niż następni wydawcy. 

Biorąc pod uwagę bardzo wysoką konkurencyjność branży, otrzymana nagroda jest dla nas powodem do dumy. Od lat konsekwentnie prowadzimy proces digitalizacji naszego biznesu. Gazetki online są jednym z wielu elementów tego procesu. Czytelny i nowoczesny layout, atrakcyjne promocje, użyteczny content i interaktywność to czynniki sukcesu naszych publikacji – komentuje Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu z sieci POLOmarket.