Podczas tegorocznych targów Retail Show odbywających się 15 i 16 listopada program lojalnościowy POLOmarketu otrzymał nagrodę “Innowacje w handlu” w kategorii program lojalnościowy. Polokarta została wyróżniona m.in. za innowacyjny sposób rejestracji przy użyciu terminali płatniczych.
– Cieszymy się bardzo z tej nagrody. Polokarta to dla nas bardzo ważny projekt, dzięki któremu dzień po dniu budujemy lojalność naszych klientów. Otrzymane wyróżnienie motywuje nas do jeszcze bardziej wytężonej pracy i stałego ulepszania szeroko rozumianej oferty – powiedział Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.
Polokarta to bezpłatnie wydawana karta lojalnościowa, dzięki której klienci sieci mają dostęp do wybranych produktów z każdej kategorii produktowej w obniżonych cenach. Pozwala to klientom dokonującym systematycznych zakupów w POLOmarkecie na wygenerowanie oszczędności w budżetach domowych.
Polokarta zostaje przypisana do konkretnego numeru telefonu komórkowego klienta, podawanego podczas rejestracji karty. Cały proces rejestracji odbywa się za pośrednictwem terminali płatniczych, z autoryzacją i aktywacją karty poprzez sms.